Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann føler endelig at noe går MIN vei.

To dager etter vi kom ned til mine svigerforeldre fikk svigerfar hjerne blødning og måtte på sykehus. Lam i hele venstre side, snakk om slag i tryne da.Vi som skulle kose oss og all ting. Det ble en annerledes ferie enn vi hadde tenkt. Men vi klarte å kose oss alikavel.Kunne ikke bare sette oss ned å sture. Så det ble to dager i dyreparken og strandliv på oss. Det ble litt merkelig for mamma og oss å plutselig måtte på sykehus besøk igjen.

Nå ser det heldigvis ut til at svigerfar kan lære seg å gå igjen, han er på rehabilitering nå.Håper iallefall at han blir helt frisk.

Ellers er jeg like kvalm og har fått bekrefta fra jm og lege at jeg må nok belage meg i å ha det svangerskapet ut. DET er kjedelig det :0(

Håper du har det bra,kjedelig at liten gjemte seg for dere da...Jeg må visst slippe jente følelsen nå.To ganger bekrefta gutt og siden vi såg pungen så er det nok en Marius :0)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff.. så tragisk med svigerfar da.. er vel snart nok for dere nå???!! Noen får liksom oppleve alt.. godt du fikk noen gode nyheter når dere kom hjem da.. for det var jo ting som betydde masse for ditt ve og vel det også ;O)

Kvalmen min har roet seg endel, må fortsatt være forsiktig med hva jeg spiser.. går best med tebriks med servelat og vann.. Men har funnet ut at gullbrød også kan gå bra ;O) Men brus smaker helt pyton om dagen.. merkelig... hehe..

Men bekkenplagene har virkelig tatt fatt da.. så må prøve å ta mere hensyn til det.. så kanskje jeg slipper og slite med det når jeg er ferdig med babyen også!!

Skriver mere senere jeg.. skal til en venninne på besøk nå.. med barna ;O)

Skrevet

Heisann siste kvelden jeg hører til her inne på 2 trimester ,så da må jeg inn og besøke dere her inne senere :0)

Har kosa meg ute i sola idag, gått meg en lang tur,det kjenner jeg på bekkenet og ryggen.Tror jeg bør gå til en kiropraktor,ryggen låser seg så mye nå...

Hvor langt har du kommer nå? uke 19?

Det er så rart å vite at jeg skal bli mamma igjen den 2 november.Sov kjempe godt i natt,var så letta over å bli hørt på og vite at jeg ikke trenger å grue meg lenger:0)

Skal ta å kjøre oss en tur til nordfjordeid i morgen,der har de en bruktbutikk som selger vogner.Skal bare se at de ikke har noen fin vogn inne før jeg drar til Ålesund og kjøper ny simo kombi vogn.Har forelska meg i en der...

Men tenkte at jeg ville sjekke om de har noen fine brukte vogner først...

Så sparer jeg noen kroner...

Vi snakkes, nå må jeg ta meg en lang dusj og krype til køys....Har problem å komme meg ut av senga nå.Bekkenet og ryggen låser seg.Det er helt pyton :0(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...