Gjest Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 er frustrert! i dag har kroppen min funnet på noe nytt. Da jeg gikk av bussen i 15- tiden satte kroppen min med å gi meg kraftige kynnere i mellom 10-20 sekunder med 3-4 minutterrs mellomrom. Sånne kynnere som gjør at man må bråstoppe og stå og holde seg fast. kom meg hjem og de fortsatte, men når jeg slapper av så forsvinner de, heldigvis. Det irriterende er at jeg og poden skal kjøre til tønsberg og skal ut med båt i morgen. Men jeg kan da ikke kjøre med så kraftige kynnere! Ps er i uke 35 og det er lenge til jeg har tenkt til å føde.
Bilba og gutta :) Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Kanskje du skal ta en tlf til føden? De kommer jo ganske tett tenker jeg...men så lenge de forsvinner så er det vel greit...bare det ikke er rier på gang så, for det er litt tidlig!
Gjest Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 Har født før, kjenner at det ikke er rier, ikke maserier heller...bare rett og slett kramper i magen (kynnere) som er kjempekraftige. Skjønner bare ikke hvorfor jeg får det nå.....hadde det ikke sist graviditet. samt at det passet utrolig dårlig at det startet nå.....dårlig gjordt.
Bilba og gutta :) Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 Hehe...man har desverre null kontroll på denne teite kroppen de månedene man går gravid. Kjipt, men sant... svangerskap er jo så ulike også, det ene kan være en drøm, mens det andre kan være helt jævlig....håper de roer seg litt da, så du får en fin båtur i morgen. God tur i alle fall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå