Gå til innhold

nå er jeg sint...

Anbefalte innlegg

jeg har gledet meg i hele dag for og komme hjem og finne en graviditet test i posten og endelig få et svar. har til og med planelagt romantisk middag i kveld og overaske samboeren min med testen, men åpnet postkassa... og helt tomt... arrrrg. blir så j..... sinna og i dorlig humør. de sa det kun tok 1-2 dager. har mest lyst og ned på apoteket og kjøpe en og heller retunere den andre i gjen når den dukker opp. noen som hvet om det koster noe og sende tilbake igjen? det er 21 dagers retur

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5964106-n%C3%A5-er-jeg-sint/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det så krise med en ekstra grav test da?:) Jeg syns det er greit med flere lell jeg da..så får jeg virkelig bekrefta....og kommer nok til å ta minst 2 når jeg envt blir gravid en dag..! :) men uansett.om du vil sende tilbake så veier jo ikke en grav test så mye..kan sikkert sende den som et brev:) Bare spør på posten!...

LYKKE TIL!!!!!:.håper virkelig spira sitter for deg:) Da blir nok mannen glad!

forstår deg godt :) Akkurat det samme skjedde med meg den perioden jeg testet positiv! Det var torsdag, og jeg var sikker på at testene skulle komme... men de kom ikke. Ble forbanna og tømte ut glasset med morgenurin. Angret som bare det etter på å endte opp med å dra å kjøpe en ny to-pakning. Teste med det samme, men den ble negativ.. holt på å bli gal av å vente (fordi jeg var sikker på at jeg var gravid= og testet dagen etter. Den ple positiv :) og noen timer etter kom posten med testene *hehe* kanskje det samme skjer med deg?? :)

Det koster jo ikke så mye for en ny test, så hvis du har muligheten til å kjøpe en ny, gjør det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...