hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 He he.. Får man kjøpt dette noe sted? Skal ha til madrass i vuggen. Har overmadrass fra Jysk, men de hadde ikke vugge madrasser (40 x 90) og det er det ingen andre i byen her som her heller. Men en skumgummi med overmadrass er vel helt ok?? skal jo ha lammeskinn oppå. Dette er en vugge for "dagsoving" på natten er det sprinkelseng med "ordentlig" madrass. Ellers så solgte Jysk skumgummi madrassser, men da må jeg ta av trekke og skjære den til.
Gjest Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 vel hehe,,,tror ikke det finnes i løsvekt.? har selv kjøpt en skumgummi t vugga på jysk,så jeg skal skjære passelig til vugga,det er ikke vanskelig og skjære den til hverftall. må få gjort det snart jeg-tetak og begynne med praktiske ting kjenner jeg:-)
_svana_ Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 Hehe, må bare si at jeg trodde at innlegget handlet om smågodt... men der tok jeg visst feil :-) (Det sier kanskje mer om hva jeg tenker på...)
Gjest Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 http://www.skumplastsenteret.no/ her er de veldig flinke!
Elimie :-) Skrevet 17. august 2006 #5 Skrevet 17. august 2006 Jeg har faktisk vært på Jysk idag og kjøpt en skumgummi- barnemadrass uten trekk. Den er 60*120 cm og kostet 149 kr. Så nå skal jeg skjære den til så den passer i babykurven
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 17. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2006 De hadde ikke skumgummi der jeg var, kun noe annet og den kostet 495,- og kan ikke skjæres i. ( tror ikke det var en springfjær madrass). Mulig jeg får prøve en anne Jysk. Eller så får de kanskje inn senere. Jeg har jo fortsatt endel uker igjen ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #7 Skrevet 17. august 2006 De har det på hansen og dysvik... der kjøpte min på stømmen storsenter...
gutt i magen Skrevet 17. august 2006 #8 Skrevet 17. august 2006 Det får man. Husker ikke helt hva butikken heter, men tror det er Skumplastsenteret eller Skumplasthuset. Let det opp på gule sider eller noe sånt. Vi har i hvert fall handlet skumgummi i "løsvekt" til båten der tidligere. Lykke til.
Tre gutter, en jente og spire Skrevet 18. august 2006 #9 Skrevet 18. august 2006 Hei. Vi hadde samme problemet, både med vugge og storebror sin seng (har litt spesielle mål, innebygd inn i veggen) Men på KID interiør (slependen iallfall) kan man kjøpe madrasser etter mål. Snille damen i butikken målte og ordnet slik at den passet perfekt så deilig å slippe det selv. Flyr jo småbiter overalt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå