♥Cherrypie♥ Skrevet 17. august 2006 #1 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg går til legen på kontroll tirsdag som var, da hadde jeg vært syk søndag,mandag å den tirsdagen med litt feber, vondt i halsen, hodepine å heeelt utslått! de tok en streptokokk prøve i halsen min,men fant ikke noe! Tenkte ikke noe mere over det før nå at tenk om jeg har fått toxoplasmose! at det er derfor jeg er syk!! Hvorfor i HULESTE tar ikke han en sjekk på det??? Hva mener dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig! :) Skrevet 17. august 2006 #2 Del Skrevet 17. august 2006 Har du tatt de vanlige blodprøvene da? For da har de jo tatt det evt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Cherrypie♥ Skrevet 17. august 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 17. august 2006 ja..tok noen prøver, urin og blod.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Cherrypie♥ Skrevet 17. august 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 17. august 2006 men jeg har hørt at de ikke ikke sjekker toxo hver gang.. at man må be om det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 17. august 2006 #5 Del Skrevet 17. august 2006 Har du spist rått kjøtt, uvaskede grønnsaker eller gravd i kattesand/jord da? Ta en tlf til legen din og spør om de tok testen da vel, og om de ikke gjorde det forlanger du å få ta en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig! :) Skrevet 17. august 2006 #6 Del Skrevet 17. august 2006 De tok hvertfall toxo... av meg på første kontrollen.Blodprøve altså. Ring og spør om de tok det da, vet du. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Cherrypie♥ Skrevet 17. august 2006 Forfatter #7 Del Skrevet 17. august 2006 har spist uvaskede jordbær for 2 uker sida! å den 12 august.. eneste jeg husker..ja må ringe dit imårra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ormeynglet Skrevet 17. august 2006 #8 Del Skrevet 17. august 2006 Ring og hør om det er vanlig praksis å ta toxoprøve på ditt legesenter. Der jeg går, er det ikke det. Jeg ba spesifikt om det når jeg var på 1. gangskontrollen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Cherrypie♥ Skrevet 17. august 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 17. august 2006 hmm..ja det skal jeg gjøre imårgen, takk for at du sa det da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå