Sussa85 - snart 2? Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 .....jeg hører på anonym jeg...har vist lagt inn mange sytete mld de siste dagene......jeg er kjempe lei meg folkens...skal ikke gjøre det mer...beklager alle sammen. Og Ikm min stemmer vist heller ikke? Neinei...det varierer vist VELDIG i følge anonym....så da er jeg vel en løgner appåtil.... Lykke til alle snille dere:)
~Maja Mor~ Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 HVA SKJER? Er det noen som har vært slemme med deg?? En anonym? Vet ikke hva det dreier seg om, men du vet jo hva vi gjør med anonyme frekke innlegg!???!! VI GIR BLAFFEN! Vet som sagt ikke hva som har skjedd, men for guds skyld, bli her hos oss!! Om hva så om du har klaget, har ikke vi prøvere all grunn til det? Her er det takhøyde for syting og klaging! Men ikke frekke folk, som ikke tør å bruke nick engang!! Ser frem til flere innlegg fra deg... FY!!!!!!!! Anonym!!
Annika & Smulen Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 Vet du hva? Drit i de som velger å være anonyme for å være ekle. Dette er et forum for alle typer innlegg når vi prøver å bli gravide. Både jublende glede og stor sorg og depping. Synes det er bedre du får det ut her jeg enn at du går og gnager på det. Ser jo på overskriften hva innleggene handler om og da kan man bare hoppe over det man ikke vil lese. Og når anonyme svarer deg stygt så bare ignorer og ikke la deg provosere, så synes de ikke det er så gøy lengere. Og legger de inn slike svar i fullt alvor så er det faktisk veldig synd på dem for da har de det ikke noe særlig godt med seg selv. Trøste klem
Sussa85 - snart 2? Skrevet 17. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2006 Sitter her med tårer i øynene nå..dere er så SINNSYKT snille:D Glad finnes mennesker som dere....jeg har opplevd så mye trist den siste uken at nå bekket d over for meg...blir kalt løgner og syter....vil virkelig ikke være ett slikt menneske jeg.....vil være glad og en humørspreder..... Men jeg mener det faktisk...beklager virkelig de sytene innleggene mine.....
Silje & prinsen<3 Skrevet 17. august 2006 #5 Skrevet 17. august 2006 Ikke gå fra oss... Alle har lov til å syte å klage... Det er fullt forståelig... Det er derfor vi er her, så vi kan høre hvordan dere andre har det...( Også syting og klaging ) Dere annonyme er så teite, og så feige at dere må bruke anonym knappen for å slenge drit!!! Du anonym kan ryke og reise!!! Blir så irritert eg!! Det er kun for å lage kvalme, og da er desverre dette ikke rette plassen!!!
mille80 Skrevet 17. august 2006 #6 Skrevet 17. august 2006 Hei Sussa:) Er en tur innom fra 1 trim for å se hvordan det går med flere av dere. Men du da, ikke la deg provosere.. Selvfølgelig skal ikke du forsvinne herifra! Alle har rett til å si og klage på hva enn de mener og vil her inne! Ikke bli lei deg Sussa! Vi er mange her inne som faktisk er spente på hvordan det går med deg og hvordan du har det!!!! Og jeg venter veldig på at du skal komme inn på 1 trim etter meg så fort som mulig! Ok? KLEM!
~Maja Mor~ Skrevet 17. august 2006 #7 Skrevet 17. august 2006 Ikke beklag innelggene dine! Du er så søt! Man må jo få lov til å utrykke seg!! Hyggelig med dette forumet hvor man får hjelp og støtte!! Lykke til videre, klem :-)
Silje & prinsen<3 Skrevet 17. august 2006 #8 Skrevet 17. august 2006 Ikke tenk på det..=) Bare håper du blir...=) Kommer nok en dag det blir syting på oss andre også...=)
Sussa85 - snart 2? Skrevet 17. august 2006 Forfatter #9 Skrevet 17. august 2006 Heia vennen.....det er så vanvittig godt å se at dere støtta meg nå....men skjønner jo poenget til anonym....blir bare så lei meg..var ikke klar over at jeg var så grusom jeg....vil bare være glad.... Jeg tar nok pause fra bim i helga...skal prøve å komme på mer positive tanker...... og takk for at dere heier på hverandre her inne!....Avogtil vet jeg ikke hva jeg skulle ha gjort uten støtten her inne!...selv om ejg har vært her i "Noen usle mnd"..som anonym pent skreiv.... Hvordan går det med deg og magen da? ER SÅÅÅÅÅ GLAD på dine vegne:D
mille80 Skrevet 17. august 2006 #10 Skrevet 17. august 2006 Og fra når av har du blitt grusom da??? ikke tenke sånne tanker om deg selv! Se all støtten du får:) Syns du bare er god jeg! Selvfølgelig vokser frustrasjonen med slike sykluser som du har! Men du, leste du kanskje skulle på hyttetut, det er kun derfor du tar pause fra bim ikke sant? Ikke pga noe annet, feks anonym? for det får du ikke lov til!! Meg og magen står det bra til med vet du:) magen helt i ulage, og mens-smerter konstant, men det er visst helt normalt i begynnelsen av svangerskapet:) Gleder meg bare til magen blir STOR:) Og det skal din bli også! Klem
Sussa85 - snart 2? Skrevet 17. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 17. august 2006 smiler til deg:) Jeg skal kanskje på hyttetur ja..men vet ikke hvor koslig det blir for fam om jeg er lei meg og neffor..får se om jeg kommer på bedre tanker i dag! Blir sikkert med ja..skal til røros....gå på pub...skikkelig jentetur..meg søstra mi, tanta, mamma..+ noen fler...blir nok vanvittig koslig...Tenkte å dele tankene mine med søstra mi før turen slik at hun evnt kan "dekke" litt over for meg....Hun er eneste som veit av vi prøver....Men sikkert greit med pause fra bim lell...redd jeg stresser bort mensen.... Ja disse mageplagene er vist temmelig vanlig ja! hehe..men trøst deg med at de sikkert går over! hehe...jeg vil gjerne ha mens smerter;) NÅ..hehe...kan ta over dine? magen min er allerede stor den da!..hihi..men gjerne bli større ja!....Prøver å holde motet oppe her nå!... Håper ihvertfall at du får ett SUPERT svangerskap!....Ser for meg deg med babyen i fanget:) Tenk så lykkelig da gitt!..hihi "ser mot 1 tri ".... KLEM!!!!
mille80 Skrevet 17. august 2006 #12 Skrevet 17. august 2006 Da må du kose deg masse på hyttetur! Røros er jo en nydelig plass rett og slett!!Snakk med søsteren din, og tenk ikke på bim eller å bli gravid i det hele tatt. Bare kos deg og nyt turen:) Takk takk:) Kan godt prøve å sende deg alle mens-smertene mine, men det funker vel heller dårlig:) får bare prøve å holde ut med de så lenge! Se frem mot 1 tri du, har et STORT håp om at vi også møtes der om ikke så alt for lenge! Klem
Sussa85 - snart 2? Skrevet 17. august 2006 Forfatter #13 Skrevet 17. august 2006 Kommer jagende etter deg jeg veit du;) hehe... Send smertene på mail du!..har nettop kjøpt masse pinex så d ordner vi:D Klem...
Alba44 Skrevet 17. august 2006 #14 Skrevet 17. august 2006 Hva er det som skjer......? Vær så snill og prøv ikke bry deg om en anonym med fritidsproblemer. Her har vi sammen et forum hvor ALT kan luftes. Fortsett å bli her ) Stor klem fra Alba.
#Aurora har tre gutter# Skrevet 17. august 2006 #15 Skrevet 17. august 2006 Du skal dritte en lang dritt i de anonyme.Vi andre vil at du skal bli her.Dette er jo en side der man syter og ligger inn innlegg.Og vi bryr oss.Vær så snill og bli her.
Flippa m Frida Skrevet 17. august 2006 #16 Skrevet 17. august 2006 For å være helt ærlig har vi vel alle her fritidsproblemer - jeg har ikke engang åpnet pakken jeg har bestilt fra H & M som kom i dag .... Og når man åpner for at alt kan luftes - ja så vil det av og til være ting man ikke er helt enig i, eller som man til og med kan bli litt fornærmet eller støtt av. Strengt tatt er jo dette nettstedet litt som en dagbok - men som man faktisk kan risikere biter tilbake og ikke alltid jatter med Det er jo en sjans å ta når man åpner seg så mye som man gjør for vilt fremmede mennesker. (iallefall er det sånn for de aller fleste) Det var nå mine tanker da - bitingen får andre ta seg av....
Sussa85 - snart 2? Skrevet 17. august 2006 Forfatter #17 Skrevet 17. august 2006 når jeg ble introdusert her på bim....forsto jeg dette forumet som noe jeg kunne støtte meg til i en vanskelig periode...(og da handler ikke bare om babylaging, men en helhet)....og når anonyme gir meg disse gode rådene sine og rett og slett behandler meg som en idoit i visse tilfeller må det være lov å reagere? Og ja det er greit med konstruktiv kritikk osv..men da bør man ikke være anonym syns jeg...da kan de holde meningene for seg selv....er du ikke enig?
LINDA*** Skrevet 17. august 2006 #18 Skrevet 17. august 2006 hev deg over det da.... Ingen her kjenner deg. Så det er jo ingenting å være sur for? Skjønner du blir skuffa over sure innlegg. Men sånne innlegg som nettopp dette, morer anonyme (hvertfall på skravlesiden). Må ikke la deg provosere. Tenk på baby-laging du nå¨ The end
Flippa m Frida Skrevet 17. august 2006 #19 Skrevet 17. august 2006 Nei. Jeg syns alle mennesker har en rett til å bli sett og hørt - selv om de velger å være anonyme. (noen som hørte Jon Blund melodien i bakgrunnen? " Alle barn har rett til.... He, he...) Men vi må ikke alle være så veldig enig bestandig. Jeg tåler det helt fint. Du har fått helt riktig inntrykk av BIM. Det er mange som har støttet dine meninger i dag, og 1 som ikke har strøket deg helt med hårene kanskje. La det ligge....
Sussa85 - snart 2? Skrevet 17. august 2006 Forfatter #20 Skrevet 17. august 2006 Kjenner ingen meg her? ...neinei..om du sier det så..hehe... Men jo det er noe å bli lei seg for syns jeg....Og jeg vet at anonyme morer seg nå...helt i orden det....men kanksje er jeg faktisk så heldig at noen tenker seg 2 ganger om før de skriver noe som sårer neste gang? ....selv om de fleste rett og slett ikke bryr seg..... Jeg er såå glad for at mesteparten her inne er varme mennesker med masse omtanke for hverandre..slik som du....og det er trist at noen må skjule seg bak anonymiteten...jeg hadde ikke blitt mer sint om de hadde skrevet under med nick? Kanksje vi kunne kommet til en forståelse? ...... Klem
Sussa85 - snart 2? Skrevet 17. august 2006 Forfatter #21 Skrevet 17. august 2006 Jeg skjønner poenget med anonymitet..når d gjelder spm som gjelder dem selv blant annet...er ikke med ikampen for å få fjernet den knappen engang jeg....så vet du d...men når folk velger å svare meg slik som tidligere i dag...blir jeg enda mer såret når jeg vet det sitter en person der som ikke tør å vise hvem hun/han er.... Men som du sier..jeg kan godt la det ligge....og jeg har virkelig ikke tenkt å sette inn nye syteinnlegg heller....for mine intensjoner er ikke å "plage" noen... Og ja jeg er kjempetakknemmelig for all støtten jeg......men værså snill...tenk dere om da...før dere skriver...det kan være flere enn meg som lett blir såret over slike bemerkninger.....og for å ha det klart til slutt..som jeg har ymtet om før her..jeg har ikke hatt det lett siste dagene...dette med babylaginga har ligget på toppen bare....og jeg har ikke hatt noen annen måte å få utløp for frustrasjonen min.....Beklager alle jeg har støtt.... End of case..og lykke til med alle babylaging folkens...
LINDA*** Skrevet 17. august 2006 #22 Skrevet 17. august 2006 Vi bare skyte inn at når jeg mener at "ingen her kjenner deg", så mener jeg sånn privat sett. Sikkert mange på BIM som "kjenner" deg. Hadde det vært noen du kjente her inne, på privaten, som hadde svart stygt, så hadde det vært annerledels. Så klart. Så lenge ingen kjenner deg privat, så er det vel samme... Noen skriver krasst. Andre ikke. Skjønner?
Sussa85 - snart 2? Skrevet 17. august 2006 Forfatter #23 Skrevet 17. august 2006 Men det finnes jo faktisk noen som kjenner meg her inne da.....så vet du det...men de er ikke med på diskusjonen.. heldigvis....og heldigivs er det ikke "kjent"folk som skriver krasst.... Det er greit at folk skriver krasst..men da bør de kunne stå for det.... Og det er ikke det samme for meg....vet at det ikke går an å være "venner" med alle...men det er lov å prøve....så da får jeg gi meg med sytingen..så skal jeg se at det ordner seg! Klem til deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå