Gå til innhold

Hun har lagt seg med hodet ned..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syntes jeg følte at jenta vår hadde forandret stilling. Fikk sånn skikkelig stikking nede i ...ja...der nede ihvertfall. Sa dette til Jordmor... Hun kjente etter babyen, og sa t hun lå ganske dypt med hodet ned i bekkenet. Jeg har igjen 5 - 6 uker før hun kommer. Kan hun komme tidligere når hun alt har lagt seg med hodet ned? Noen som har noen erfaringer rundt dette... Vil gjerne at hun skal komme tidligere en anntatt, men vil hun ikke så får jeg ikke gjort noe med det....

Gleder meg til å se henne

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her har hun også lagt seg med hode ned

Skrevet

Heldiggrisene!

Her hadde han lagt seg med hodet ned i uke 35, men ikke festa seg. Så i uke 37 hadde han plutselig snudd seg opp igjen, den lille luringen... Hmm..

Skrevet

Jeg var til kontroll i dag ( 29+4 ). Min har også lagt seg med hodet ned. Men så lenge de ikke har festet seg,,,noe som er for tidlig enda, kan alt skje. Desverre tror jeg ikke det er mulig at det skjer fortere av den grunn

Skrevet

Jeg tror heller ikke at fødselen er nærmere av den grunn.

Min baby har ligget med hodet langt ned helt siden uke 27.Nå er jeg i uke 36,og hodet har festet seg.

Skrevet

Min lille gutt har ligget med hodet ned på alle kontrollene. Da jeg var 33+5 uker på vei, sa jordmor at han hadde begynt å bevege seg fint nedover i bekkenet og at magen hadde sunket ned. Men da jeg var 35+5 hadde han lurt seg opp av bekkenet igjen, og det er masse action i magen ... Regner med at han fortsatt ligger med hodet ned, men håper han snirkler seg nedover igjen snart og fester hodet sitt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...