Gjest Skrevet 17. august 2006 #1 Del Skrevet 17. august 2006 Heiog hopp.. Hvordan går det med dere her?? Bare lurte på om det var non av dere som hadde en kur for kvalme... Tvilr på at det har klaffet hr med spire allerede, men jeg er så kvalm at jeg snart ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg.. Flyr på do hele tiden og tisser... Urk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kåge Skrevet 17. august 2006 #2 Del Skrevet 17. august 2006 Har høyrt at ingefær hjelper... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #3 Del Skrevet 17. august 2006 Spis lite og OFTE. Jeg har mat med meg på rommet på nettene, dette gjør at formen er utrolig mye bedre på dagene!!! God bedring!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. august 2006 #4 Del Skrevet 17. august 2006 I natt kan jeg spise så mye og ofte jeg vil.. Skal jobbe.. Burde vel kanskje testet meg, men tror ikke jeg gidder enda.. Syns det er for tidlig til at jeg kan være gravid.. Jeg er til vanlig skikkelig matvrak, men i dag har jeg bare spist ett par brødskiver, en banan og druer.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smaily på Sørlandet Skrevet 17. august 2006 #5 Del Skrevet 17. august 2006 KJØP URIZAL på en helsekostbutikk. Det hjelper VELDIG bra. Det er 2 typer, 1 som er normal (mht "styrken") og 1 som er sterkere enn den andre. Dette er kun ingefær, og er ikke "farlig". På apoteket har de også noe som er reseptfritt, men den er det rød trekant på (= kan ikke kjøre bil etterpå) og dama på apoteket anbefalte den ikke til meg. Altfor sterk med tanke på at man bærer et forster osv. LYKKE TIL!! PS: er også enig i at du må spise og DRIKKE VANN oftere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. august 2006 #6 Del Skrevet 17. august 2006 Hei og takk for råd. Jeg spiser hver 3.time vanligvis pga høyt stoffskifte.. Drikker mye vann og farris.. Drikker farris nå som jeg er i byen og sliter med ambulansen... Godt å få noe annet enn vann.. Smaker litt bedre og er tilsatt litt salter som trengs når man flyr på do ofte.. Skal se på helsekosten hvis jeg ikke er bedre i morgen.. Som sagt er jeg bare i min første pp, og har ingen tro på at jeg er gravid allerede.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå