Gå til innhold

Lillehammer??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg er ny her på BarniMagen, og har termin 18. desember. Har lest innlegg til "januarbaby07" om at det er litt stille på Lillehammer. Hvor mange er det der ute som bor i Lillehammer-området og har termin utover høsten/vinteren? Jeg er forøvrig mor til en liten gutt på snart 2 år fra før, og er selv 37 år. Gleder meg til å få en jente denne gangen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann...

Vi er 4 som jeg vet om.. De jeg vet om har termin etter meg.. februar de fleste av dem. :-)

Skrevet

Jeg kommer sikkert på besøk til lillehammer, siden sambo er derfra:)

Skrevet

jeg bor i moelv, har termin i overgangen til februar. har ei jente på snart to

Skrevet

Hei!

Jeg bor på Biri og vi venter første barn, og det ser ut som det blir ei jente. Jeg er 29 år.

Skrevet

Jeg bor i lillehammer, er 20 år og venter barn nr to i februar.

Skrevet

hei!

jeg bor også på lillehammer....er 23 år og venter barn nr 1 den 22.februar:)

er det noen av dere som skal være med på Eva Buer svangerskapskurset som begynner en gang i september?meld dere på da!vi trenger max 2 par til...var ihvertfall det da jeg meldte på meg og samboeren min:)

Skrevet

hei:)

jeg bor også på lillehammer, har termin den 9 februar! det er min første! vi har meldt oss på svangerskaps kurs på helsestasjonen, begynner i oktober tror jeg! jeg er 25 år:)

Skrevet

Bor på Lillehammer jeg og. Termin er satt til 15 februar, men tror ikke helt på den før UL.

Er 28 år.

Noen som har tenkt å gå på gravid trening på Elexia ?

Skrevet

jeg har sett det de har gravid trening, høres veldig bra ut det men har ikke kort på elexia så vet ikke om jeg orker å ordne meg det for å trene en gang i uka nå.. eller vet du om det går ann å betale hver gang?

Skrevet

De har et opplegg der du kan betale for 10 kvelder, men det er ganske dyrt: 1250 kr.

En vanlig dropp inn time koster enda mer, normalt 150 kr. Regner med at man kan droppe inn på gravid treningen og.... ER jo skrekkelig dyrt da, men lønner seg kanskje når man ikke trener veldig mye, eller bare i perioder.

Har selv vært støtte medlem i alt for mange månder, men nå her firmaet jeg jobber i begynnt å sponse, så da er det greiere.

Link til siden, om du vil vite mer http://www.elixia.no/club.aspx?id=1249&page=1&artid=2460080

Skrevet

Hyggelig å se at det er flere der ute. Jeg og mannen min har meldt oss på kurs hos Eva Buer. Hun manglet et par da jeg snakket med henne. Har ikke noen erfaring med gravidetrening. Hva går det ut på?

Skrevet

Jeg flytter til Lillehammer-området i januar! Venter baby i midten av februar.

Skrevet

så gøy at dere også skal være med på det kurset da!!da "vet" jeg liksom om noen på forhånd....blir hyggelig å bli kjent med deg (og mannen din da selvfølgelig):) blir spennende å se når det begynner da...var snakk på i september en gang..

Skrevet

Jeg bor i moelv er 36år... Venter nr 2 i desember. Har en sønn fra før på 8år... :))

• 2 uker senere...
Skrevet

Bare minner om at det er treff i kveld (31.08.2006) halv syv på Egon! Håper å se mange av dere der.

Skrevet

Jeg er fra Moelv og kommer til å føde på Lillehammer i November =0)

Er forresten 29 år og venter mine to første...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...