¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Herregud holdt akkurat på å kjøre på et rådyr oppi gata her!! Så det ikke før det spratt ut i veien rett foran bilen.. Jeg måtte sjekke for rådyrbust etterpå da jeg var nesten sikker på at jeg sneia den lille halen hans..hehe:) Ble ganske shaky, og seff hadde jeg ikke giddi å bytte om på graviditetsbeltet når jeg bare skulle rett oppi gata her liksom.. Nå skal jeg begynne å bytte om på det uansett hvor kort avstand jeg skal ut å kjøre.. Phu.. tar meg en pust i bakken nå jeg tror jeg...
Hermelina Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Ja, nå må du sette deg ned og slappe av litt! Få ned pulsen og adrenalinet! Rådyrstek kan vel være godt (aldri spist) men da er det kanskje greit å være litt mer forberedt på hva det blir til middag!!
*Lucia* Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 Først tenkte jeg: Å rådyrstek! DET hadde vært godt!!! (fokus på mat om dagen gitt.) Bra du fikk bremset!! :-)
mensana Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 Himmel!!! Bruk beltet ditt uansett hvor kort du skal kjøre, ja! Har du ikke hørt den radioreklamen for "bruk bilbelte"? Et par som stønner og holder på i senga, og så sier hun plutselig: "Skal du ikke ta på deg kondom?" "Nei", sier han. "Dette går så fort at du trenger ikke bekymre deg!" Kjempevittig! Jeg ler hver gang jeg hører den..
Tess30 Skrevet 17. august 2006 #5 Skrevet 17. august 2006 bra du har go reaksjon.....Og at det gikk fint me dæ og den lille! Første æ åsså tenkte, mmmm rådyrsteik.....Trur hele gjengen her e blidd matvrak!
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 17. august 2006 Forfatter #6 Skrevet 17. august 2006 Må jo si at jeg hadde på meg det vanlige beltet da, men ikke gravidbeltet:) Ja, rådyrstek er godt.. men jeg ville fått dårlig samvittighet for å ha endt den stakkarns liv...
popkind Skrevet 17. august 2006 #7 Skrevet 17. august 2006 Oj, shit... Jeg tenkte faktisk på det med rådyr igår når jeg kjørte ned fra Strømmen, forbi kardemommeby mot Lillestrøm.... Vet jo at det er rådyrstråkk der!! Takk gud for at du hadde gode bremser ) Jeg har også slurva litt med å flytte gravidbelte (tiltak noen ganger), men fra nå av er det ikke snakk om annet!! Sees i morgen?!!!!
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 18. august 2006 Forfatter #8 Skrevet 18. august 2006 Jupp, sees i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå