*Lucia* Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Lurer på om det lønner seg å f.eks ta et avbrekk i permisjonen i Juli 2007 og liksom ta ferie da? Før man tar resten av permisjonen?? Eller om jeg bare skal ta ferien når jeg har brukt opp permisjonen? Hva gjør dere? Jeg får lønn fra arbeidsgiver under permisjonstiden. Da vil jeg vel få vanlig feriepenger som "normalt" 10 juni 2007? Noen som vet, eller har en lur måte å gjøre dette på? :-)
snøbaby Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Vet ikke hva som er lurest jeg. Men kommer til å ta ferie i 5 uker i sommer (juli/august) og da ha opphald i permisjonen. Får jo feriepenger da. Gjorde det forige gang også, og var fornøyd med det. Planlegger å være hjemme hele 2007 ... og heller ha ca. 1 mnd ekstra med permisjon i desember (uten lønn da)...fint å være hjemme hele juletiden....
*Lucia* Skrevet 17. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2006 Jeg har også planer om å være hjemme hele 2007 og ta en mnd permisjon uten lønn i desember (tror jeg) Syns det er vanskelig med alle disse papirene... :-)
Praelia Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 Dersom jeg går ut i permisjon 3 desember. og tar 5 uker ferie i juli.Må jeg tilbake i arbeid 9 desember;( Skulle ønskt jeg slapp begynne å jobbe igjen i julen.
*Lucia* Skrevet 17. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2006 Ja, det vil ikke jeg heller. Jeg går ut ca 20 november. TROR at jeg tar en mnd uten lønn i desember neste år... Må regne på det. Har IKKE lyst til å jobbe da gitt.........
Gjest Skrevet 17. august 2006 #6 Skrevet 17. august 2006 huff, dette har jeg ikke tenkt på engang... må snakke med jm om det tror jeg.. hu har kanskje noen gode råd...
*Lucia* Skrevet 17. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2006 Snakket med min jm i dag om det, men hun visste ikke så mye desverre. De på trygdekonteret vet kanskje noe.. tenkte jeg også skulle prøve å få et logisk svar av personalavdelingen.
Gjest Skrevet 17. august 2006 #8 Skrevet 17. august 2006 ok... hvis du får et vettugt svar, gidder du å oppdatere oss andre her inne om det da? kanskje jeg får tatt meg en tur på tk i morra jeg også. rekker jeg det, så skal jeg fortelle hva jeg fikk til svar..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå