Gå til innhold

Jeg blir mamma på onsdag!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært på Ullevål i dag og fått time til keisersnitt på onsdag!! Så nå vet jeg hvilken dag jeg blir mamma, helt utrolig å tenke på!

Var hos en kjempehyggelig lege som pratet og forklarte. Så vi gikk ut derfra med et stort smil begge to og bare gleder oss! Skal tilbake for journalskriving og noen kontroller på tirsdag og så får det bare stå til på onsdag.....! Tenk, bare 6 dager igjen.........!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Så bra!

Var ikke noe problem å få ks?

Vi ønsker også ks (seteleie) og skal til vurdering på sykehuset på mandag. Er kjempe spent på hvordan det går.

6 dager.... Du er jo nesten der!!

Skrevet

Hei!

Bekkenet mitt er for smalt til at jeg kunne føde setefødsel, så det var ikke noe diskusjon for min del. Og jeg var visst for langt på vei til at de ville anbefalle vending.

De kan ikke tvinge deg til setefødsel, så vil du ha KS så ordner det seg sikkert. Er jo ikke lenge til din termin heller... Er vanlig med planlagt KS 7-10 dager før termin. Så du skal se det blir august barn på deg også! Lykke til på mandag!

Skrevet

Lykke lykke til =D En venninne av meg tok ks på ullevål igår og sendte meg mld og skrev at det gikk sååå bra og at det ikke var noe å grue seg til !!!

Håper det går bra for deg også !!! :D

Skrevet

ååå så spenneden;)

jeg skal inn på vurdering anngående herpes neste onsdag...men får du vite det med en gang samme dagen da eller? så morro;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...