Gå til innhold

September: Jeg blir mamma på onsdag!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Har vært på Ullevål i dag og fått time til keisersnitt på onsdag!! Så nå vet jeg hvilken dag jeg blir mamma, helt utrolig å tenke på!

Var hos en kjempehyggelig lege som pratet og forklarte. Så vi gikk ut derfra med et stort smil begge to og bare gleder oss! Skal tilbake for journalskriving og noen kontroller på tirsdag og så får det bare stå til på onsdag.....! Er jo over på noen få minutter.

Så da blir det august-barn på meg, men kommer nok til å fortsette å være her inne sammen med dere likevel!

Tenk, bare 6 dager igjen.........!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så spennende!!! :D

 

Flott at legen var hyggelig, det er så viktig. Skjønner at dere er oppgira. Det må jo være litt rart å vite den eksakte dagen regner jeg med? Skulle ønske jeg var litt synsk, slik at jeg visste når ting skal skje her i gården. :) Men, men... den som venter på noe godt... :)

 

Blir nok noen spesielle dager nå for dere fremover til onsdag, med masse tanker og sommerfugler! :D Utrolig spennende!

 

Kos dere og bruk dagene godt! Snart er dere mamma og pappa! :D

 

Lykke til! Klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OJ!!! Så spennende! Sikkert litt rart å vite så konkret; om 6 dager blir du mamma! :D Har det litt på samme måte, da jeg ikke får gå overtid. - Er ikke astronauten kommet til termindato blir fødselen satt i gang. Men, i motsetning til deg har jeg jo ennå noen dager igjen der kroppen kan sette i gang selv. Håper på det, da det ikke er oppmuntrende lesing alt om ignagsatte fødseler... ;?

 

Men, det jeg egentlig skal si er: LYKKE TIL TIL DERE!

Spennende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for sist, koslig å skravle litt og spise litt(selv om det kun ble brownie på meg da).

 

Så spennende, ja så ble det onsdag. Du er bare så heldig som endelig får hilse på den lille babyen din da. Du må oppdatere oss her inne hvordan det går med dere da.

 

Masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...