Gjest Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 noen tips for å få vekk kvalme uten og drikke cola`???
jordbærsjokolade Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 Gnage på frisk ingefær skal være bra mot kvalme:)
Gjest Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 har prøvd, men funker ikke.. måå være i form om ett par timer.... :\
Gjest Skrevet 17. august 2006 #6 Skrevet 17. august 2006 reiser til byen for å kjøre ambulanse... tviler på at det blir like stille som i går...
Sørland-snuppa Skrevet 17. august 2006 #9 Skrevet 17. august 2006 legg deg og vil litt til du skal gå. kansje du våkner opp igjen fin. eller så har jeg hørt at en kopp te og knekkebrød hjelper
Gjest Skrevet 18. august 2006 #10 Skrevet 18. august 2006 Jeg ble kvitt kvalmen til slutt.. Men nå er jeg på jobb igjen, og jaggu kom den ikke en time før jeg skulle på jobb.. Prøver og drikke mye vann og Farris.. Drukket snart 1 liter med vann.. Lurer litt på om jeg skal ta en test, men den er garantert negativ,.
Gjest Skrevet 18. august 2006 #12 Skrevet 18. august 2006 Har IKM neste uke har jeg funnet ut.. Så.... Jeg tror jeg venter med testinga til da.. Men har vært så rar i det siste, så venninnene mine er overbevist om at vi har fått det til i første forsøk.. Men det er IKKE jeg..
Nela Skrevet 18. august 2006 #13 Skrevet 18. august 2006 Da er det jo stor sjanse for at du får negativ test hvis du tester allerede, selv om du skulle være gravid... Det er det som er så kjedelig. Håper du får en positiv test i neste uke da, skal krysse fingrene for deg )
Gjest Skrevet 18. august 2006 #14 Skrevet 18. august 2006 Jeg regner ikke med at det er noe annet enn pms "smerter". Men flyr på do sinnsykt ofte, har metallsmak i munnen og rare stikkinger i magen.. Så vi får se.. Er ikke sikkert jeg stresser noe med å teste før jeg er minst |4 dager over IKM..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå