Gå til innhold

noen som kan hjelpe meg???+

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen tips for å få vekk kvalme uten og drikke cola`???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gnage på frisk ingefær skal være bra mot kvalme:)

Skrevet

har prøvd, men funker ikke.. måå være i form om ett par timer.... :\

Skrevet

Hva skjer om et par timer da?

Skrevet

reiser til byen for å kjøre ambulanse... tviler på at det blir like stille som i går...

Skrevet

sitronbrus kan hjelpe..:o)

Skrevet

Salt funker bra på meg:)

Skrevet

legg deg og vil litt til du skal gå. kansje du våkner opp igjen fin. eller så har jeg hørt at en kopp te og knekkebrød hjelper

Skrevet

Jeg ble kvitt kvalmen til slutt.. Men nå er jeg på jobb igjen, og jaggu kom den ikke en time før jeg skulle på jobb.. Prøver og drikke mye vann og Farris.. Drukket snart 1 liter med vann.. Lurer litt på om jeg skal ta en test, men den er garantert negativ,.

Skrevet

Har IKM neste uke har jeg funnet ut.. Så.... Jeg tror jeg venter med testinga til da.. Men har vært så rar i det siste, så venninnene mine er overbevist om at vi har fått det til i første forsøk.. Men det er IKKE jeg..

Skrevet

Da er det jo stor sjanse for at du får negativ test hvis du tester allerede, selv om du skulle være gravid... Det er det som er så kjedelig. Håper du får en positiv test i neste uke da, skal krysse fingrene for deg :o)

Skrevet

Jeg regner ikke med at det er noe annet enn pms "smerter". Men flyr på do sinnsykt ofte, har metallsmak i munnen og rare stikkinger i magen.. Så vi får se.. Er ikke sikkert jeg stresser noe med å teste før jeg er minst |4 dager over IKM..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...