Gå til innhold

Tilbake fra ferie!

Tindra38

Anbefalte innlegg

Har nok vært inne her innimellom i ferien, men først nå "fast deltaker" igjen. Det virker å være ganske stille fortsatt ...

Det har vært en sommerferie med spenning (knyttet blant annet til fostervannsprøve og resultater), bekymring og glede; nå er jeg ca 20 uker på vei og alt ser så langt bra ut :)

Er det mange med termin i desember/januar her - som også bor i Oslo-området? Hvordan har det gått med dere i sommer? Hvordan er formen?

Fortsetter under...

Hei

Jeg kommer fra Asker, det må vel sies å være Osloo-mrådet? Har termin på julaften. Sommeren har vært litt preget av diverse UL og venting på svar på morkakeprøve. Heldigvis var alt som det skulle være.

Sommerferie har jeg ikke hatt og jeg kommer ikke til å få det heller. Klarer meg med en helg nå og da. Jeg er gartner og dette er høysesongen vår. Ferie får vi tenke på utpå høsten en gang.

Formen er fin med untak av bekkenet. Det tåler ikke at jeg er så aktiv som jeg gjerne ville ha vært, men når jeg hører historier om hvr ille enkelte har det så er dette bare peanøtter.

Hei!

Har fulgt med her inne en god stund uten å delta aktivt. Bor også i Oslo og har termin i midten av januar. Må ha keisersnitt så det blir vel et par uker før, tenker jeg.

Har hatt en fin sommer med mye farting hit og dit. Litt bekymring pga. flere blødninger, men alt står heldigvis bra til der inne. Valgte å ta duotest/UL og var heldig med resultatene.

Formen er bra og magen er i ferd med å ese utover :o). Morsomt å møte folk som man ikke har sett hele sommeren; ser at blikket vandrer nedover til mageregionen, men de tør ikke spørre i tilfelle det bare er litt vel mye grillmat og hygge som har satt sine spor! :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...