Gå til innhold

Har noen av dere sett??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen av dere sett vognskilt. Akkurat som bilskilt. Har sett en del vogner i det siste som har et skilt som henger nede på "kurven" på understellet på vognene. Der det står navnet på barnet og dag, måned og år det er født. Skikkelig tøfft. Jeg vil også få fatt i slik skilt når vårt nurk kommer

Noen som vet hvor folk skaffer seg disse. En internett adr eller noe????

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yes tusen takk. Hadde jeg vært ner deg skulle du fått en super klem. Nå har jeg tenkt på disse skilta siden sommer da jeg så dem for første gang. så slo det meg nå at noen på BIM sikkert vet svare:o)

Å det gjorde du....

ÅÅÅÅÅÅÅ så glad.... takk takk

Skrevet

er jeg den eneste her som synes det er litt... hva skal jeg si... harry? hehehe :) for all del - beskilt vognene deres alt dere vil :)

Skrevet

Melder meg inn i den klubben jeg. Syns slike skilt er litt tacky, men så er ikke jeg en moteikon heller da:)

Skrevet

Hva i all...... Er du ikke?!?! Hm... det forklarer kanskje fraværet av Dolce-Gabana-belter eller merkeskjorter til 3000,- stykket i skapet ditt....

Skrevet

Hmm, ja der sier du noe. Kanskje det er det jeg skal bruke engangsstønaden på?:)

Skrevet

Ja det skulle jeg minst mene!!! Hva slags mor er du hvis du lar barnet ditt vokse opp i en familie uten Chanel-vesker og D&G-belter!???!?! Ungen kan jo bli mentalt skadd!

Skrevet

U have a point my darling...

Skrevet

Offa. Skjønner nå at det står skralt til i vår familie. Jeg kan ikke engang navnet på noen kjente og fine merker - neppe mannen min heller. Stakkars barn - de kommer til å falle helt utenfor. "Looser" på barnevognskiltet? På den godt brukte men gode barnevogna.

Skrevet

Ojojojoj..... Er nok ingen annen utvei for dere dessverre. Like greit med et "Looser"-skilt for å advare andre foreldre om tilstanden i hjemmet...

Skrevet

Ja de ungene er jeg sjeleglad ikke skal gå i barnehagen med mine barn. Minstekravet er at barna i det miste vet hva de ikke har av merkevarer og designerklær.

Skrevet

har de også på happyland baby shop på svinesund, tror jg..

Skrevet

Hei jeg så faktisk ei vogn med et slikt skilt syntes at det var stilig jeg, praktisk på en bhg da :)

Skrevet

Praktisk og praktisk, om de i barnehagen ikke vet forskjell på ungene om de ikke har noen skilt å gå etter, så vet ikke jeg ;)

Synes det blir litt harry, kunne kanskje vært litt artig om ikke "alle" hadde det, men nå om dagen går jo alle rundt med sånne skilt :)

Skrevet

hahaha ser det for meg - tantene i barnehagen leter rundt på skiltene etter rett unge når foreldrende henter... hehehe..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...