Gå til innhold

magebilde lagt ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker egentlig ikke å utbasunere det sånn, siden jeg ikke helt liker hvordan jeg ser ut, men det er et par her inne som har etterlyst det, så værsågod her er de :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei - har ikke vært inne på albumsidene før. Synes du ser flott ut! Babyen også - ses veldig tydelig på ultralydbildet til venstre :)

Skrevet

....forresten kjekt å se at andre har mage såpass tidlig. Er selv uke 17 og har godt synlig gravidemage ( og gravidepupper..:)) Tror ikke jeg hadde slik mage som nå før i 6 mnd i forrige svangerskap, men er vel ikke noe ukjent fenomen det...

Skrevet

Oi, den var stor jo! :) Så fin du er. Jeg har og fått mage, men er en uke etter deg (og jm vil dytte meg enda lenger bakover), men du har tvillinger i forhold til meg (selv om jeg ikke hadde den flateste magen før jeg ble gravid...)

Kjempegøy m mage! Utrolig feminint!

Skrevet

Tusen takk :) Den har blitt fort stor ja. Men det ble sånn sist og, så jeg er ikke overrasket. Alle faktorene peker jo den veien - jeg har kort, svai rygg, framoverliggende livmor, spiss mage (ingenting på sidene, alt rett framover), litt slappe magemuskler, bare 2 år siden forrige unge. Den vokser fort i starten, har en stilleperiode og så popper den ut på slutten igjen, antar jeg :)

Det er deilig å være feminin ja! Jeg har mage, rumpe og bryster og føler meg faktisk ganske bra... en sjelden følelse!!!

Skrevet

Du er så lekker atte;)

Kanksje jeg får lure deg til å ta bilde av min mave også neste uke, så vi får langt inn bilde av min gryende (hehe...årets understatment) mave;)

Ha ei fortryllende helg vennen!

Skrevet

Gryende, haha den var god :) Ingen tvil om at du er smelt på tjukka nei :) Fin er du!

Skrevet

Heisann!!

Flott mage!!

Jeg er 18 uker på vei, og har også tydelig gravid mage...men så er det også under ett år siden jeg fødte sist:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...