Gå til innhold

Andre som er trøtte om dagen???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du må ikke si det en gang... Våger nesten ikke å tenke på hvor trøtt jeg kommer til å være de siste månedene dersom dette trimesteret skal være det beste. Formen min er bra ellers men herregud så trøtt jeg er... Sitter på jobb å gjesper fra 12 til 16. De timene skulle jeg nok heller sovet sånn at jeg kunne vært litt mer aktiv og sosial om kveldene :-)

Trøtt ja??? Har ingen problem m å stå opp halv 5, halv 6 fordi jeg må tisse eller spise... Tar en stund før jeg klarer å sovne igjen, m da det er på tide å stå opp....gjjjeeeeesssp...... så vanskelig.... åsså ryggen da.. hva skjer m den a? vondt vondt.... og resten av dagen går jeg rundt i min egen lille verden, trøtt... hvor blir det av den energibomba som alle snakker om a? burde jo ha vært her nå syns jeg, har egentlig så mye å forberede før den lille kommer....

Haha!! Da jeg var oppe og tisset i natt, etter at godstoget hadde kjørt forbi, så var jeg fristet til å trykke i meg crispoen som ligger i kjøleskapet for jeg var littegranne sulten : ) men klarte å la være. Så laget jeg rabalder ved å velte x antall tomflasker ut over kjøkkengulvet før jeg kom meg til sengs igjen. Og da bestemte babyen seg for å våkne og holdt skikkelig disco inni magen, sånn i tillegg til at noen (grrr, naboer...) i oppgangen holdt på med en bil utenfor og smalt med ytterdøra flere ganger! Og alt dette skjedde mellom halv fire og sånn kvart over fire. Og da tror jeg at jeg sovnet igjen, for å måtte stå opp rundt åtte så jeg skulle rekke et obligatorisk møte på skolen. Men før jeg kunne ta toget kl.9 så hadde selvfølgelig kattepelsen trampet oppi ALT inne kassa si og dratt det med seg ut over badegulvet og siden (!) på badekaret. På med hansker og frem med vaskemiddel og klorin, kan jo ikke la det være sånn til sambo kommer hjem på ettermiddagen en gang!

Riktig god start på dette døgnet med andre ord!

Så nå sitter jeg med sjokolade, banan og brus og bimmer!! : )

Annonse

Jaaa. Har en liten jente som våkner kl0700 hver morgen for da går faren ut døra. Så pusser vi gangen siden vi skal selge huset vårt i løpet av uken. Så må vi jo finne nytt hus før det nye nurket kommer.

Gjorde samme tabbe sistgang jeg var gravid og. Lærer aldri, men trenger sårt et større hus til den nye jenta vår kommer.

Jeg føler at ingen av terminene har vært noe særlig...

1. trimester: plaget med konstant kvalme...

2 trimester : Lavt blodtrykk som gjør at jeg ikke får gjørt så mye da det er stor fare for at jeg svimer av, urinveisinnfeksjon og bekkenløsning..

Lurer veldig på hvordan 3 trimester blir da ja..

ooooooooooofff

det er veldig opp og ned her...

noen dager (men de er sjeldne..) er jeg i KJEMPEform, og andre dager (så å si hver dag) er jeg kjempetrøtt!

står og går hele dagen, får så å si aldri tatt en pause. merker det godt på føttene og ryggen...

i tillegg skal man da være mor og kjæreste samtidig, og husholderske ;)

3. trimesteret blir sikkert kjempefint! bare litt tyngre, kanskje? håper energien kommer snart!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...