snøftesnuppa Skrevet 17. august 2006 #1 Del Skrevet 17. august 2006 de fleste av dere har vært hos jordmor en gang allerede? jeg har flyttet i sommer så jeg føler jeg har falt litt av det lasset. skal til ny fastlege neste uke og regner jo med at når alt virker normal så haster det jo ikke. men jeg kan love at jeg er utolmodig!! jeg tror jeg har begynt å kjenne liv...er i uke 15 nå...det er jo litt tidlig, men det kan ikke være noe annet. er så spent jeg:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrulla Skrevet 17. august 2006 #2 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg skal til jordmor første gang 30. august. Da mer egentlig for å se hvordan hun er. Har hørt endel negativt om henne, så får seg hvor ofte jeg går dit etter det besøket. Har uansett en veldig flink lege, så da føler jeg at det ikke er like viktig med jordmor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinglo Skrevet 17. august 2006 #3 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg skal først til jordmor 7 november..er da 23 uker på vei,hvis jeg har regnet riktig... Er 12 uker nå.Føler det er evig lenge til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. august 2006 #4 Del Skrevet 18. august 2006 Er 14+1 i dag. Har vore til fastlegen i veke 10. Ringte jordmor. Så lenge alt var bra trengte eg ikkje komme til ho før i veke 24. Syns det var lenge til, men skal jo til UL i veke 18. Har ikkje tatt UL før i svangerskapet, så eg er veldig spennt! Dette er min andre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Howdy Skrevet 19. august 2006 #5 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg var hos jordmor i uke 10 og det var kjempefint. Hadde en veldig god oppstartssamtale og fant en god tone som gjør at jeg gleder meg til å gå videre hos henne. Var hos lege i uke 12 også, så kanskje litt vel hyppig sånn til å begynne med :-) Jeg hadde liten oppfølging første gang, og hadde ikke jordmor da, så det var veldig viktig for meg denne gang. Opplegget så langt ser veldig bra ut! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå