tira fødte 24/08 Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Gikk da jeg stod i dusjen. skulle ønske jeg ikke hadde sett den, for den var helt utrolig ekkel.... så spørs det da hvor lang tid det vil ta før noe skjer..
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Var det no blod i den da? Hvis ikke kan det ta litt tid. Men uansett,hiv deg over din kjære nå;=)
tira fødte 24/08 Skrevet 17. august 2006 Forfatter #3 Skrevet 17. august 2006 den var veldig brun og rød.men slim hengende rundt som var litt blodig. ifølge jm og min beskrivelse av proppen, kunne jeg vente meg at noe ville skje i løpet av de to neste dagene...men vi får nå se på det... en ting er sikkert. det ser ut som en lang propp...bokstavelig talt,.
monicah Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 Hei, min første ble født 12 timer etter en lignende opplevelse. Lykke til
apekatten Skrevet 17. august 2006 #5 Skrevet 17. august 2006 Lykke til! Jeg fødte dagen etter at slimproppen gikk (også med litt blod).
shanty73 Skrevet 17. august 2006 #6 Skrevet 17. august 2006 Min gikk pgså idag og den var ikke blodig og brun... Litt gulaktig gele aktig.. Slik var det forrige gang også..NÅ MÅ DET SKJE NOE!!!
tira fødte 24/08 Skrevet 17. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2006 snålt at dem er så ulike. min var skikkelig brun/rød og hadde slim med friskt blod hengende rundt seg. og den ser virkelig ut som er lang propp. og jeg ble overrasket over hvor stor den faktisk var. men det er vel litt forskjell men tanke på at noen kan få litt etter litt, mens andre får alt på en gang jeg satt nede i dusjen og følte at det var noe som kom ut, men tenkte ikke mere over det inntil jeg reiste meg opp og så den lå der....uff, det var ikke noe fint syn akkurat.... men har hatt mye mensmurringer og kynnere nå.+ at jeg har veldig problem med å bevege meg...gjør så vondt i skambenet eller hva det er... men hvem vet om noe skjer...sikkert ikke haha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå