Gå til innhold

Juhu! Den har kommet!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Strippe-trenings-dvd'n med Carmen Electra kom i postkassa nettopp:-)

Her skal det strippes! ehh... trenes mener jeg! ;-))

Gleder meg til å teste denne,skal bli topptrent hjemme-exotisk danser, jeg ;-))))))))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

..Eeeeh...Hvor har du bestillt den fra? har lyst til å blir flink strippe-for -kjæresten- dame jeg også:)

Skrevet

Bestillte på www.playx.no

Finnes 4 trinn,tror jeg. starter med første nå,så får det heller avanseres etterhvert!

go for it, girl! :-)

Skrevet

*Fnis* er det en sånn sex side? Sitter på jobb skjønner du og litt flaut hvis det plutselig dukket opp et bilde av en dildo eller noe sånt:/

Dyr?

Hihi

Skrevet

Ha-ha,nei nei! Det er en helt vanlig film-shoppeside,så du kan tryggt gå inn der på jobben:-)

Skrevet

Da hopper jeg i det og kjøper en selv:)

He he, skal trene når kjæresten ikke er hjemme sånn at han får seg en overraskelse!!

Du må fortelle hvordan den var etter at du har prøvd!!!

Skrevet

Hærlig! :-)

Skal også trene i det skjulte,så får mannen min seg også en overraskelse når jeg er ferdigtrent,hi-hi! Skal skrive anmeldelse når jeg har testa!

Skrevet

Åh, you naughty girls!!

Dette hørtes skikkelig kult ut, det skal jeg også bestille!

Hva med å starte opp norges svar på Pussycat dolls om en måned eller to? Kattepusedukkene? Eeeh, he, he....

Carmen - eat your heart out...

Skrevet

Å, den har jeg også lyst på:) Så en raklame for den for en stund tilbake og det ser jo bare så kult ut!

Skrevet

Vi kan jo starte noe nytt " the big belly strippers" om noen måneder eller?

Skrevet

Og den heter?? ;)

Skrevet

Men dere.. Står det utapå pakken hva slags dvd det er? Står det f.eks lap dance på den som heter det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...