Gå til innhold

Er så lei jeg nå....nå går jeg og....

Anbefalte innlegg

SKALLER NED FØRSTE PERSON JEG SER!!!...

Nå må jeg bare innse det.....er IKKE gravid....tatt nok tester nå...gir opp håpet...

KAN IKKE TANTA KOMME DA?.....er på gråten i frustrasjon nå...skal på hyttetur i helga..og da KOMMER A SIKKERT.....forbanna..U("¤YQ=^¤Y32890¨Y380¨5Y8302Q 5YQ830 5YH8Q305 Y803QY50Q

"SENSURERT"....

Håper dere andre får spiren til å sitte ihvertfall....

Fortsetter under...

Nå skal du sikkert bli drit irritert på meg også, men det her er konstruktiv kritikk! Mener ikke å provosere! Ser du ikke har fått svar på denne... kanskje fordi folk begynner å bli litt lei de samme sytete innleggene HVER dag... vet ikke jeg... det er bare å bla seg bakover å lese..

Stiller også spm tegn ved at dager over ikm varierer noe VELDIG fra dag til dag.. Og du... du skriver som om dette er verdens undergang, du har faktisk bare holdt på noen usle få mnd...

slapp av, så sitter det nok en spire hos deg også skjønner du!

Er det ikke lov å være frustret her da? Det er nettopp derfor jeg har dette forumet.

Håper du tar feil Sussa_85, og at testen snart viser to streker. Hvis ikke, så ønsker jeg deg veldig lykke til i neste pp! Skjønner at du er lei, jeg.

Annonse

Jeg ble sjokkert over en ting jeg..Hun (regner med d er hun) sier at dette er konstruktiv kritikk og IKKe ment for å provosere.....hvorfor bruker hun/du anonym knappen da? Hvorfor kan du ikke bare stå for dine meninger? Som du ser så ble jeg faktisk veldig lei meg..og skal slutte å syte...som du sier....og jeg må vist slutte å rote med Ikm dagene mine og....så jeg ble ikke så sint for det du skreiv..men ha nå guts til å skrive med nick....

Jeg synes du skal bli akkurat her du er jeg Sussa-85(eller helst over i 1 tri da...)

Vi er jo her for å støtte og stedet er nettopp for å få ut frustrasjon, fortvilelse, "dumme" spørsmål(som noen velger å kalle det)...

Meningen er jo å ha noen å støtte seg til.. ikke for å bli trakket på.

om man blir så provosert/lei (som jeg ikke forstår hvorfor anonym), så la være å les innleggene da.. det er jo ikke værre en det...

STÅ PÅ Sussa_85

Ja....skjønner hva du mener...men som sagt så tror jeg ikke at denne anonym mente å provosere? Eller.....men kunne ikke folk ha tenkt seg litt mer om før de sier sånn? :( Og ihvertfall stå for det de mener.....

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...