Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Hei går til veksmåling og babyen har det bra. Det eneste skjær i sjøen er lite fostervann. Afi på 6 og må inn på ny måling om noen dager. Noen andre her med erfaring med dette. Blir fødselen satt igang? Jeg er 38+2 men kjenner ingen tegn til fødsel. Ser nedenfor at vonde stikkere kan være et modningstegn og det har jeg. Sånn ellers ønsker jeg alle lykke til og håper at slike debatter og personlig skitkasting som denne røykedebatten kan holdes utenfor dette forum. Jeg er faktisk testlaborant på iq og sier bare huff. Man burde ikke bruke det begrepet som det var en "potet" og passer til alt.
Gjest Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 hehe:-) bra sagt! ang fostervann så vet jeg ikke hvor lavt det skal være, men jeg ble satt igang fordi det var for lavt sist. da var jeg på overtid. men vet ikke nivået på det.
mor til prins Skrevet 18. august 2006 #3 Skrevet 18. august 2006 jeg var på UL i dag pga jeg syntes jeg kjente mindre liv enn tidligere. fikk beskjed om at jeg hadde for mye fostervann og må følges opp tettere. legen sa det skulle ligge mellom 2-8 ett eller annet. jeg var over 8. det var derfor jeg kjente mindre liv mente hun. noen som vet mer om for mye fostervann?
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Hei jeg hadde afi på 10 før jeg fikk så lavt og de sa det var normalt. Rart at du på 8 har for mye? De legene de legene. Jeg får en ny hver 14 dag og de sier helt forskjellige ting. Jeg skal inn på ny måling i allefall og frem til da må jeg overvåke sparkingen.
mor til prins Skrevet 18. august 2006 #5 Skrevet 18. august 2006 vet ikke om det var afi mål. mener hun sa cm jeg.
Anonym bruker Skrevet 19. august 2006 #6 Skrevet 19. august 2006 Hei. De måler de fire største lommene med vann i cm på skjermen, ser hvor de ligger i forhold til baby og dens stilling. Deretter skrives det om til afi etter vurdering og skrives på kortet. Hos meg var det viktig at lommene var rund rygg, morkake og n.streng tror jeg. Hm vi ble ikke så mye klokere. God helg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå