Gå til innhold

Har jeg fødselsdeprisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ca 7 uker siden fødte jeg mitt barn, med tvunget ks. Helt fra hun kom ut har jeg vært deppa. Har grått hele tiden, kan ikke ta meg så mye av henne så pappan er hjemme å tar seg av henne. Vil ikke være nært henne, vil ikke ta så mye på henne.Jeg vil men får det ikke til. Blir lei meg hver gang hun gråter. Holder alltid avstand. Rører henne minst mulig, og føler at hele livet er ødelagt. Vil av og til bare forlate jorden.. Hva skal jeg gjøre? Vil være der for henne men det blir bare feil..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, du har en fødselsdepresjon. Vær så snill å bestill en time hos legen din. Det finnes god hjelp for dette.

Hilsen medsøster.

Skrevet

Jeg har fått hjelp av fastlegen min og helsesøster.

Skrevet

hei. ja, kontakt fastlegen din! jeg fikk hjelp på aline poliklinikk, isis,... det er en et tilbud til kvinner med fødselsdepresjon.. men jeg mener de kanskje er lagt ned.. men hør med legen din, dette kan du komme ut av ved å få hjelp. du kan og høre med helsestasjonen du hører til, jeg fikk hjelp av helsesøster der. (hun som kontakta psykolog for meg) godt å høre at mannen din tar d på alvor og er hjemme :) ta en dag av gangen og sett deg små mål... ikke forvendt at du skal klare alt du vil. jeg hadde svangerskapsdepresjon og veien ut for meg var og sette meg et mål om dagen (f.eks å stå opp) og ta det mer etterhvert.. men ta deg tid og få hjelp :)

Lykke til til dere alle 3.

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...