Gå til innhold

Anbefalte innlegg

nå har vi kranglet for tusende gang. og igjen var det at han ikke hjelper til. jeg synes at han gjør lite med oss. han står ikke opp med henne om morgenen, han har gjort det 2 ganger. hun er snart 8 mnd nå.

sist søndag skulle han ha henne om morgenen. fordi han hadde sovet til halv fire på lørdagen. det var stadige ting som gjorde at jeg måtte bare til slutt stå opp.

han sier at han jobber 8 timer omdagen, og er bestandig sliten. enda han får sove lenge i helgeneog han får sove middagshvil.

jeg er kjempe sliten nå, og han ser ikke det. sist vi kranglet om dette var løsninen hannes og få avlastning på prinsessa. jeg eksploderte.

hun er ikke krevende av seg. smilende og blid. er bare så krevende at jeg må gjøre alt hele tiden. skifte på henne, gi henne mat, bade henne.

han kan passe på henne mens jeg gjør andre ting.

vet ikke hva jeg skal gjøre for og få han til og forstå. har prøvd og snakket rolig. diskutert. gitt ordre, eksplodert, gråtet. er så fortvilt....

er det noen som har noen råd eller trøstende ord???

hvordan er deres pappaer??

er alle vidunderlige og hjelpsom??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5962070-huff/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh jeg skulle ØNSKE jeg hadde råd å gi... Er veldig heldig med sambo, så jeg kan ikke si at jeg vet helt hvordan du har det..

Men jeg hadde hvertfall aldri godtatt det. Han virker jo fullstendig uinteressert i jenta deres?

Men siden han er så uinteressert, gidder han vel ikke være med til samtale heller?

Jeg ville tatt det opp med en på HS eller noe kanskje?

Vet ikke..

Lykke til uansett =)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5962070-huff/#findComment-5966768
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...