Gå til innhold

Privat ultralyd!!!!


Heidi med to gutter + spire

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lute på om det var noen som visste om ett sted jeg kan ta ultralyd? Bor i oslo, så det burde være nok av steder! Har sjekket litt på nette, men ble ikke så klok av det! + om det er noen anbefalingssteder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for hjelpen! Ringte Volvat, og fikk time neste Torsdag! Gleder meg, og gruer meg......!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å så spennende:) men forstår du gruer deg og, jeg gruer meg helt vilt, skl på volvat til ul i morgen..... mistet sist, så nå er jeg redd for å se det samme synet som sist. klarer ik være positiv før jeg ser alt er bra:) blir spennende for din del da, å se hvor langt du er kommet ! lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det går sikkert kjempe fint! Ønsker deg masse lykke til! Du får tenke på at siden du mistet forrige gang, så er sannsynligheten for at du opplever det igenn utrolig liten! Er jo bare 15 % som mister! Så dette går nok kjempe bra! Du må fortelle hvordan det går da!

LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor langt på vei må man være for at de kan ta ultralyd på f.eks. Linderudsenteret? Så på Volvat sine sider under "ultralyd for gravide" at de tok ultralyd fra uke 14.

Men kan man ikke bare ringe og spørre om ultralyd når som helst? Jeg har vært på 2 ultralyder av magen før, men det var ikke fordi jeg var gravid, men fordi jeg hadde så mye vondt magen. Men da hadde jeg fått henvisning av fastlegen min, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foresten, lille-frø, det er så mosomt å se at du kaller deg lille-frø. hehe. Samboeren min kaller barnet i magen for lille-frø. Han har blitt så vandt til å si det at han spurte om barnet ikke bare kunne hete lille-frø når den kommer ut også;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok privat UL på Oslo City legesenter. Verdens koseligste mannlige lege og fikk time dagen etter jeg ringte. Det kostet kr. 900,-, men var verdt hver krone. Jeg er 10+5 på vei og fikk innvendig UL. Helt fantastisk å se den lille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...