Gå til innhold

Marvelon

Queen_of_the_road*2_gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen som har gått på p-pillen Marvelon her? Og som kansje har erfaringer med hvor lenge den sitter i kroppen?

Samboeren min og jeg har nylig bestemt oss for å prøve å bli gravide, også for å slippe mensen under ferieturen, så har jeg fortsatt på den helt til nå. Skulle egentli begynne på nytt brett i dag, men det skal jeg da ikke gjøre.. ;) Så det hadde vært fint å høre om noen andre som har brukt det samme merket. =)

Så nå krysser jeg fingrene for at vi ikke må vente så lenge på "de to strekene". =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg gikk ikke på Marvelon, men Trionetta. Fikk mensen med det samme jeg sluttet. Og ble gravid 14 dager etter at jeg slutta med de. Det samme skjedde første gangen, etter å ha brukt Yasmin. Men da mista vi. Tror nok ikke Marvelon skal "henge i" i kroppen din.

Lykke til! :-)

Skrevet

Gikk på Marvelon før vi prøvde på nr 1. Sluttet på den i april (04) og hadde siste mens 22. juni, fødte jente i april05. Husker ikke helt når i april vi sluttet, men jeg hadde da 2 eller 3 menstruasjoner mellom pilleslutt og unnfangelse :o)

Skrevet

Jeg slutta på p-pilla for litt over 3 uker siden. Ikke fått mensen enda. Jeg gikk på Loetta 28.

Har bare brukt de i 2 mnd. Håper nå at jeg har blitt gravid.

Skrevet

Takker.

Ja, håper det går like kjapt med meg.. ;)

Uff.. må være vanskelig å miste.

Har en svigerinne som har mistet 2 ganger, men denne gangen gikk det heldigvis bra. Så nå har jeg fått ei skjønn tantepie. (håper det hjelper å være mye sammen med henne... )

Skrevet

Jeg gikk på Marvelon, sluttet i juni og fikk første mens tre uker etter. Så gikk det nøyaktig fire uker til neste mens, og testet positivt på EL to uker etter det igjen. Så virker som systemet mitt er i rute allerede(selv om jeg er usikker på EL-testene mine, se eget innlegg om det).

Lykke til!

Skrevet

Jeg gikk på Marvelon i nesten 9 år. Fikk første pillefrie mens 33 dager etter forrige mens. Neste syklus var på 28 dager så alt kom i orden veldig fort. Har ikke blitt gravid enda da men...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...