Gå til innhold

den beryktede proppen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det egentlig med denne slimproppen.. går den bestandig 1 dag/uke før fødselen?? har hørt så mye forskjellig. Kan noen pliis gi meg noen harde fakta? er det ikke slik at den løsner når det blir litt åpning? betyr det at hvis den ikke går og man har rier så har man ikke åpning.. føler meg så dum at jeg signerer anonym:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke dumt å spørre om det vel!! er ikke alle som merker den proppen i det hele tatt da den ikke trenger løsne helt på samme gangen.. så hvis den går litt etter litt er det ikke alltid man ser den.. jeg tror det er slik at man må ha en viss åpning for at den skal løsne, men som sagt så er det jo ikke sikkert du merker den uansett. så det kan jo bety at du har litt åpning likevel..

Skrevet

Min forrige (og første) fødsel startet med vannavgang, så kom riene med 4 min mellomrom. Hadde 4 cm åpning da jeg kom på sykehuset 2 t seinere, og 10 t seinere kom datteren vår.

Slimproppen merket jeg ikke noe til, hadde knapt nok hørt om den..! Og det var heller ingen som spurte etter den på sykehuset. Kanskje den kom ut med vannet, for jeg løp jo på do... eller kanskje den gikk litt og litt som forklart over her.

Skrevet

Det virker som denne slimproppen er et bim produkt. Jordmødrene og legene jeg går til flirer bare når jeg spør og sier at den proppen ikke sier noe om fødsel eller har noen betydning. Det er vel oss som går å venter og venter på tegn på at underet er igang........

Skrevet

min slimpropp gikk i dag. og den var heeelt utrolig ekkel..... men man vet jo aldri hvor lang tid det kan ta. søsteren min fødte etter 3 dager, venninnen min fikk rier etter 4 timer...så veldig opp og ned....håper bare jeg slipper å vente så veldig lenge før noe skjer... var hos jm nå, hun sa at jeg mest sannsynlig kunne vente meg at noe ville skje innen 2 dager...men vi får nå se på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...