Gå til innhold

Til dere der baby har snudd seg "riktig" vei...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, min snudde seg i uke 37. Det eneste jeg hadde gjort var å gå til vanlig modn ingsakupunktur, men jeg tror egentlig ikke det gjorde det, for det tok jeg en uke før den snudde. Tror bare den skjønte at det var på tide. Det var litt komisk, jeg hadde riktig mannet meg opp til å kreve keisersnitt på sykehuset og skulle til å argumentere, så sier de plutselig at men denne ligger jo med hodet ned! Dagen før var jeg på kontroll hos legen, da gjorde den ikke det!

• 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg testa et råd på siden her: sto på alle fire i "vaskekjerringstilling" og rista litt forsiktig på magen. På natta fikk jeg litt vondt i magen, pluss at det var masse aktivitet der inne. I dag på undersøkelse på sykehuset hadde gullklumpen lagt seg riktig. Er 37 uker på vei.

• 2 uker senere...

Min snudde seg i uke 35/36. Jeg gjorde ikke noe spesiellt. I forkant hadde jeg merket veldig aktivitet ett par dager inne i magen, føltes ut som om hun prøvde å komme ut på siden av magen min..

Jeg fikk bekretet at hun hadde snudd seg nå på lørdag etter UL, og på ny hos jordmor til vanlig kontroll. Har også fått beskjed om at hodet riktignok ikke var festet enda, men at det lå langt nede i bekkenet mitt... noe jeg også merker.

Kan også se på magen min at hun ligger annerledes, da den har "falt" ned" og jeg puster lettere, og ikke lenger har følelsen av at hun prøver å " krype under siden av magen og bak på ryggen" når jeg ligger på siden i senga...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...