Gå til innhold

Oktober: Når starter man med bringebærbladte?


EleResa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

 

Jeg har fått anbefalt red rashberry leaves kapsler, beg ca 6 uker før termin.

Dette modner livmoren.

Har også fått annbefalt Weleda fødselsforbredende olje, smøres nedentil hver dag fra uke 34.

 

Jeg skal i hvertfall prøve begge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drack det dærra bringebærbladstheet då jag væntade førsteman från v.36. Tyckte det var det æckligaste jag ngnsin smakt. Kan eg inte påstå att det hjælpte mig så massor. Fick massa kynner.. men tror inte att det hade ngn inverkan. Men man ska helt klart dricka det om man tror o det kommer funka. Det funkar nog olika på olika personer. Denna gång skall jag inte ha det.. . men olja e att føredra,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Hi hi, må le når jeg leser dette og regner med at det er ditt første svangerskap.

 

Jeg går nå i mitt 2. svangerskap, men i mitt første kjøpte jeg inn bringebærblad-te, lakrisrot-te...m.m. uten hell!

Tror ikke helt på det der jeg...

 

Lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva dere mener med at dere prøvde ut denne teen "uten hell". Hva er det man forventer egentlig? Å føde før termin? Bringebærblader er kjent for å ha en gunstig virkning på livmoren, og kan gjøre den bedre rustet for fødselen, og også i tiden rett etter fødselen. Teen er såpass svak at det ikke er noe "farlig" å drikke den før 37 uker. Den brukes også i 1. trimester da den er bra mot kvalme. Hva angår bringebærbladKAPSLER kan de nok ha en kraftigere virkning da de er mer konsentrert. Men fortsatt ingen fare med å bruke dem. Folk trekker urimelige konklusjoner og tror automatisk at en styrtfødsel skyldes at de har tatt disse kapslene. Bare tull. Det kan jo være tusen andre grunner for det. Bringebærblad er et naturprodukt og fullstendig ufarlig. Jeg sitter og drikker den teen nå fordi jeg synes den er god på smak og i tillegg er sunt for livmoren, og jeg er "bare" i uke 30..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...