Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Er det noe som heter det?? Hva vil det i så fall si?? Er 9 dager over IKM og har verken fått tr eller positiv grav.test. Skjønner ingen ting nå.....?
Annika & Smulen Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Vet du sikkert når og at du har hatt EL?
Dyne&Pute Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 Ja det er noen som har sen produksjon av hcg. Det hadde en venninne av meg, hun fikk ikke positiv test før 13 dager etter ikm..
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 17. august 2006 Forfatter #4 Skrevet 17. august 2006 Det er det jeg er litt usikker på, skjønner du. Brukte EL-test fra Billige-tester,men streken slo ikke ut så strekt. Den var vel omtrent like sterk/svak som kontrollstreken, men aldri sterkere enn kontrollstreken. Slutta med p-piller i mai og fikk regelmessig syklus med EL med en gang (brukte de samme El-testene for å sjekke). I løpet av disse 9 dagene etter IKM-dato har jeg testa med en QR og to CB (de vanlige, ikke digital), men ingen har slått positivt ut, ikke engang en svak strek.
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 17. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2006 Dytter........
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. august 2006 #6 Skrevet 17. august 2006 Ja det er noe som heter det. Og det er det du trenger for å få en graviditetstest til å slå ut. Ei som fikk barn samtidig som meg og som er gravid igjen testet ikke postitivt før 11 dager over IKM, og måtte også vente lenge med å teste nå med nr to...
Mummimamma - med 2 mummitroll Skrevet 17. august 2006 Forfatter #7 Skrevet 17. august 2006 Vet ikke om jeg hadde sen prod. av HCG sist gang jeg var gravid, for 3 år siden. Da torde jeg ikke teste før det hadde gått 7-8 dager. Får bare satse på at det er dette som har hendt nå. Blir snart små-rar av å gå her og vente. Vet jo snart ikke hva jeg venter på, mensen eller en positiv test. Vil bare at noe må skje veldig snart......
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 17. august 2006 #8 Skrevet 17. august 2006 krysser fingrene for enten eller, sånn at du enten kan slippe jubelen løs, eller fokusere på noe helt annet ) skjønner VELDIG godt frustrasjonen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå