Gjest Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Det var så deilig å få begynt.. Håper jeg klarer å holde meg til det jeg skal spise... Noen her som har gått på den og har noen tips? Hvor mye gikk dere ned? Kom kiloene rask tilbake igjen?
Snooopi Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 hvilken kur er det? Jeg har prøvd en før, og da gikk jeg ned 7 kg på 14 dager. Jeg gikk opp igjen nesten 3 med en gang. Lykke til!
minsin- j27.08.06, j10.04.10 Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 hei ja... jeg gikk på den.... gikk ikke ned stort men de få kg jeg gikk ned var på igjen kort tid etter... jeg anbefaler ikke den dietten, det er juks spør du meg... du kvitter deg med vann og ikke fett.... jeg var helt ødelagt på slutten, rett og slett fordi kroppen ikke fikk nok næring.... men lykke til uansett, kos deg med tomater og spinat.... blæ... neida:)
Nøste77 Skrevet 18. august 2006 #4 Skrevet 18. august 2006 Jeg prølvde sykehusdietten for noen år siden. ,en jeg ble skikkelig dårlig! Men jeg har prøvd en annen diett som heter 13-dagers kuren, og den virket. Det er en stoffskifte-kur. Første gang gikk jeg ned de siste 5 kg. jeg skulle, men siste gang gikk jeg ned 3 kg., men alle kom på igjen etter to dager fordi det ikke lenger var noe i veien med stoffskiftet mitt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå