Gå til innhold

Noen gravide som gidder å forbarme seg over meg???

La vida

Anbefalte innlegg

Har et spørsmål ang. EL når man fortsatt har mensen (har syklus på 25 dager og blødde fortsatt litt når jeg fikk EL forrige mnd. (dag 11, er en av de "heldige" som kan ha laaaaaang mens:-(.....) Noen som har opplevd å bli gravide allikevel?

Håper liksom ikke EL var "bortkastet" pga blødningene, men har hørt noe et eller annet sted at det ikke skulle bety noe??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Jeg har ikke vært borti problemet du snakker om her, men ville bare ønske deg masse lykke til!! =)

Håper spiren sitter hos dere snart!

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!!

Blir jo litt tullerusk av å sitte og vente på IKM, og nye EL osv. Prøver å ikke stresse det, men at jeg tenker mye på det blir det jo til da...

Håper at noen har noen erfaringer å bidra med ang. spørsmålet mitt også...:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler deg å kjøpe el tester på billigetester.com. Det gjorde jeg, og det var veldig greit å vite når man hadde el og skulle være ekstra aktive. :)

Masse lykke til!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk!

Bruker EL-test (CB digital) og denne ble positiv på dag 11... Så jeg håper jo, men tør nesten ikke håpe siden jeg fortsatt blødde litt rundt EL...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei:)

At du blødde under EL tror jeg ikke bør være negativt, har selv blitt gravid under en mens i 2002, desverre for meg så var det en ex.u. (svangerskap uten for livmor om du lurer)

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg glad...

Har jo lyst til å håpe videre til IKM, ihvertfall, eller neg test...

Ble jo hoppende glad over pos EL-test her forrige tirsdag siden det var første pp vi brukte den på... Har lyst til å teste nå, men selv med 25 dagers syklus er det vel litt tidlig...? Er på dag 20 nå...

Uff, denne ventinga!

Håper spira sitter for oss begge snart!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig forskjellig vistnok hvor mye hcg man produserer tidlig, så hvem vet, det kan jo hende du tester positivt alt nå, men beste å teste er vel kanskje å vente til dag 25? da har det vel gått 14 dager siden EL?:)

*lykke til*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er det jo akkurat 14 dager siden EL... Har hørt at IKM skal være 10-14 dager etter EL, eller var det EL-10 14 dager etter IKM?

Noen som husker?

Ting stemmer jo ikke alltid helt med kortere sykluser.. og mine er litt uregelmessige, har akkurat fått tilbake mensen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...