Gå til innhold

dere med små babyer,hva får dere gjort i løpet av dagen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da vesla var rundt 5 uker, gikk stort sett hele tiden med til henne. Amming, soving, kosing, bleieskifte. Etterhvert trilleturer. Prøvde å gjøre litt husarbeid innimellom, men det var liksom ikke så viktig syns jeg!

Litt opp og ned med sovinga her da, men prøver å få gjort litt husarbeid, r litt ryddefreak... Går som regel tur, og prøver av og til å sove litt dersom gullet slår til og sover mer enn enn kvarter da..:) Så går det selvsagt masse tid i amming, kos og bleieskift! Han er 7 uker.

Snuppa her er også 5 uker. Jeg får ryddet, vasket klær, støvsugd, vaske gulv, ja stort sett det jeg ellers får gjort. Hun sover så og si hele natta, men ikke så mye på dagen. Men hun er veldig flink til å ligge for seg selv å pludre.

Annonse

Vår er 2 mnd eldre enn din, da... Men her har det vært litt soving, MYE gulping (hun har reflux), Litt DIB-ing også har vi vært hos osteopat nå (hun har KISS også..) :)

hehe... d er ikke stort d egentlig... hvis vi har hatt ei natt med lite søvn så sover vi litt utover formiddagen...står opp...ammer....dibber litt...spiser litt...ammer...ammer...hehe... får kanskje av og til pressa inn litt tid til rydding og klesvask... poden min er 4 uker på søndag...=)

da lillebror var på den alderen fikk jeg heller ikke gjort stort utenom å være mamma, men det er helt lov det altså!! Nå er han vel 3 mind og jeg får gjort mer i huset. Soving har jeg ikke prioritert nå som han sover i litt lengre perioder, synest det er vel så deilig å få gjort litt i huset jeg, men det er altså slik jeg er. Klarer ikke å legge meg ned på dagen, får ikke sove heller. Triller tur på formiddagen, ned til sentrum, det tar gjerne to timer, inklusiv evt. handling av forskjelligt slag =0). I begynnelsen lagde mannen min middag da han kom fra jobb, nå er det stort sett jeg som lager den. Har to andre barn også, kjekke store storesøsken som evt. kan bære litt og leke litt med lillebror slik at jeg feks. får laget middag.

baby snart 5 uker. Får ikke gjort mye. Får vaska klær og badet mer enn før da. Det er liksom der vi oppholder oss og søler mest ;) Stuegulvet her ikke blitt vasket siden dagen baby kom, men har fått støvsugd da og tatt andre gulv. Off, føler det henger over meg. Får trimma alt for lite :7 Kun gått en tur eller 2. Sykkler innimellom. Håper det blir enklere å trimme etterhvert da. Er mye på besøk og har mye besøk phu!!! Nesten hver dag siden han kom til hverden!!!

Annonse

Hehe... ikke stort... Guttem min er 6 uker, og her går dagene med til å ta meg av han. Ellers får jeg småryddet litt, vasket klær, laget middag.

Jeg setter meg mål om å få gjort rent et rom annenhver dag. I dag sksl jeg få vasket kjøkkenet... ;)

Då guten vår var på den alderen var stort sett det einaste eg fekk gjort i løpet av ein dag å passe på han. Av og til fekk eg sett på ein klesvask, og enno sjeldare hengt den opp. Rydding/oppvask vart det dårleg med, både pga tid og pga bekkenproblem.

Står opp rundt ni. Dusjer sammen med gutten vår, så får jeg gjort det. Så er det frokost for begge to og så leker vi litt (eller det vi si, det er vel jeg som leker med han, for han er så liten, he, he). Sovner igjen rundt elleve, mat klokka tolv-ett og sover igjen til fire.

Får gått tur, handlet og gjort husarbeid. Med andre ord går det veldig greit her i huset :)

Når jenta vår var så lita var det amming - glane på tv (ergo hvile) - sove..Litt ryddig ble det jo, men ikke noe jeg kan skryte av..

Middag lagde gjerne mannen min når han kom hjem fra jobb, spiste på skift (snupp ville ha mat hele tiden, og helst når vi spiste..), ryddet litt på skift.

Nå (hun er 6 mnd) får jeg i grunnen tid til det jeg vil. Ho er flink til å styre seg selv på gulvet med leker, eller seg selv, og sier i fra når hun er lei. Snart blir vel bevegelsesradiusen større, og hun må voktes med ørneblikk... :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...