Snuffen Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Min Gu sa eggløsning var 7.8 Så befruktningen ville da ha skjedd rundt 7/8...ca. I følge pernill.info kan der påvises HCG faktisk nå om implanterineg hr skjedd etter 9 dager...hele 10 i morgen... skal ikke ha IKM egentlig før til uka, men da kan jo mulighetene være der.... Jeg Er jo helt skrullete og på tupppa med denne testingen(sikekrt ikke alene der nei.) Så i morgen klarer jeg nok ikke å holde lenger... bare må gjøre det.. bare må... Virker sikkert litt lettere psykotisk. men slik er det nå en gang. Ka dykk tror.. )
Dyne&Pute Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 Vil bare si lykke til med testingen!! Håper du får en fiiiiin start på dagen imorgen!! :-)
Dyne&Pute Skrevet 17. august 2006 #4 Skrevet 17. august 2006 Ja det må du!! Er spennende å følge med alle her inne syns jeg! :-)
Snuffen Skrevet 17. august 2006 Forfatter #5 Skrevet 17. august 2006 Helt enig, kjenner det kribler i maagen når jeg vet andre skal... er nok fodi vi vet evt. både skuffelsen og gleden som kommer.... Husker første gang det var 2 blå... kikket på alle folk og kunne ikke skjønne at de ikke kunne se at jeg boblet over av graviditet og stolthet... he he he... håper på samme i morgen.
Dyne&Pute Skrevet 17. august 2006 #6 Skrevet 17. august 2006 Å gleder meg til jeg og får positiv test en dag!! Lurer på om jeg klarer å holde det skjult da.. :-)) Kommer til å være sååå kry! Håper virkelig det blir positiv test på deg imorgen og!! :-)))) xxxxx
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 17. august 2006 #7 Skrevet 17. august 2006 Hei snuffen! Da hadde vi el samme dag, da! Jeg tror jeg pleier å få tr på 13 dpo, søndag, så jeg tenkte jeg skulle vente med å teste til mandag... Men jeg greier jo ikke vente så lenge!!! Er samtidig redd for å teste siden jeg blir så lei meg dersom den er negativ...
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #8 Skrevet 17. august 2006 Lurer på om jeg hadde EL da også. Men det vet jeg ikke. Tok min siste p-pille den 26 juli. Har sååååå lyst å teste nå siden jeg ikke har fått mensen enda.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 17. august 2006 #9 Skrevet 17. august 2006 Jeg hadde første dag i denne pp (dagen jeg fikk mensen sist) 25. juli. Du (anonym) kan jo ta en test hvis du vil, men ikke bli skuffet dersom den ikke er positiv ennå! På den andre siden er det mange som blir gravide første måneden etter p-pilleslutt! Jeg har bestemt meg for å teste på søndag morgen dersom tempen ikke har sunket, da. Dette blir tidligere og tidligere, opprinnelig skulle jeg ikke teste før tirsdag!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #10 Skrevet 17. august 2006 Tok en test nå Tussi28.Brukte QR, Men den var negativ. Snufs. men kan være for tidlig enda. Jeg er så oppblåst i magen og hatt mensmurringer nå i over 1 uke. Men mensen har jo ikke kommet. Klarte ikke å vente med å teste. Håper den ble negativ fordi det er for tidlig. Hadde jeg gått på p-pilla nå så hadde jeg tatt pille nr 2 på den hvite....
Snuffen Skrevet 17. august 2006 Forfatter #11 Skrevet 17. august 2006 ÅHHHH... så spennende tussi28.... Jeg også blir evt. skuffa.. men det er jo fortsatt håp da i og med at vi er litt tidlig ute..bare vet at jeg ikke klarer å holde meg lenger.. har testen i veska, og har hatt den der LENGE.... Den skal sitte.... )
La vida Skrevet 17. august 2006 #12 Skrevet 17. august 2006 Skjønner problemet! Hadde pos EL-test 08.08. på dag 11 i suklusen min, og har siste par dagene fått en merkelig følelse i brystene, ikke plaget med ømme pupper ellers i før mens... Har IKM 23.08. tror jeg... Har sååååååå lyst til å teste idag, har 3 tester liggende til og med, men gidder ikke utsette meg for skuffelsen... Hurramegrundt, blir sprø av ventinga, tror jeg innbiller meg gravid hver mnd. nå... Lykke til med din test da!!!
Snuffen Skrevet 17. august 2006 Forfatter #13 Skrevet 17. august 2006 ÅH.. leit å høre (anonym).. men håpet er lyse grønt, og går det ikke denne.. så får vi satse på neste... Den som venter på noe godt, etc )
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #14 Skrevet 17. august 2006 Ble spådd her inne at jeg er gravid nå. Men man kan vel ikke stole på det. Har i hvertfall ikke tru på på det siden jeg testa negativt nå. Men kan jo selvsagt være at jeg har testa for tidlig.
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 17. august 2006 #15 Skrevet 17. august 2006 Nå har jeg bestilt en vanlig cb fra billigetester.no! Siden denne visstnok trenger minst hcg for å bli positiv.... Spennende!! Håper bare ikke tempen dropper nå! Når skal du teste da, snuffen? Greier du å holde deg? Trist med den negative testen, anonym, men det er så tidlig ennå at det behøver ikke bety noe! Neste gang kan du teste med vanlig cb (kjøp på www.billigetester.no hvis du ikke finner den på apoteket) med morgenurin! Lykke til begge to!!
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #16 Skrevet 17. august 2006 Tusen takk tussi28. Ja det kan være at jeg har testa for tidlig. Og jeg tok jo ikke med morgenurin heller og med QR som flere sier at de ikke stoler på. Men burde det ikke gitt positiv utslag nå om jeg er gravid siden jeg slutta på pilla 27 juli???
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 17. august 2006 #17 Skrevet 17. august 2006 Du vet jo ikke om/når du har hatt el, og mye rart kan skje etter p-pillebruk! Så den må ikke nødvendigvis gi utslag nå - for alt du vet kan du jo ha hatt el for ikke så lenge siden, og da vil den ikke være positiv ennå. Vent litt til og test med morgenurin, du! (Så var det den tålmodigheten, da.....)
Snuffen Skrevet 17. august 2006 Forfatter #18 Skrevet 17. august 2006 Må ha morgenurinen så tidlig.. så i morgen tidlig tenker jeg... Min sønn er våken rundt halv syv.... så rett etter det
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #19 Skrevet 17. august 2006 Jepp, sant det TUSSI28. Skal teste meg i neste uke med morgenurin om jeg ikke har fått mensen. Får bare være tolmodig da. Huff. Ikke lett det nå.
Snuffen Skrevet 18. august 2006 Forfatter #22 Skrevet 18. august 2006 Var nok ikke to streker der.. men vet jo VELDIG godt at det var tidlig... og HCG nivået er jo stigende. Brystene blir ømmere og ømmere,og jeg blir trøttere og trøttere... Har en rar ffølelse, men det er jo fult mulig å ha uten å være gravid, men krysser fingrene for neste uke... Tar nok litt lett på det nå i og med at det er 1pp. )
Januar 2010 <3 Skrevet 18. august 2006 #23 Skrevet 18. august 2006 ja, som sagt var jeg hele 6 uker på vei før det vistes på test. tror jeg tok 10 tester. Var så sikker liksom...er håp enda skal du se:)
#Aurora har tre gutter# Skrevet 18. august 2006 #24 Skrevet 18. august 2006 det kan gå...håper det.Jeg hadde også el den 7/8...spennede da.Lykke til.
Snuffen Skrevet 18. august 2006 Forfatter #25 Skrevet 18. august 2006 Lykke til du også. Dette går bra dette... .O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå