Gå til innhold

April: Da er jeg også tilbake; )

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen! Nå er ferien definitivt over for denne gang. Har ikke vært her på leenge. Hatt lang ferie samt mye å gjøre på jobben i forkant av ferien. Jeg har nu savnet dere alle, og håper jeg ikke er helt glemt jeg heller..; ) Ferien gikk dessverre altfor for fort, synes jeg. Har vært en tur i Narvik-området og besøkt slekt og venner. Så litt ferie her hjemme, og tilslutt en lengre ferietur til Frankrike; Montpellier og Palavas. Noen som har vært der, kanskje? Uansett, det ble ikke mye soling på mamman og pappan med en aktiv pjokk som freste rundt på stranda og spiste sand og drakk sjøvann mens han tråkket ned alle de fine sandslottene til de andre barna- ville jo bare hjelpe til! Hi-hi. Vi koste oss iallefall masse! Håper dere også har hatt en fin ferie!

Nå skal jeg gå gjennom innleggene her og se hva jeg har gått glipp av!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5961126-april-da-er-jeg-ogs%C3%A5-tilbake/
Del på andre sider

Fortsetter under...

du har vært savnet ja!! leter du godt nok så finner du en tråd med spørsmål om hvor du har blitt av ;o)

høres deilig ut med ferie bortefra - vi har ikke hatt ferie sammen ennå, Øyvind og jeg, så vi har vært hjemme. skal ha ferie i september (uke 36/37) og da skal vi fortsatt være hjemme og pusse opp et nytt barnerom som matilde skal få med tiden. tenkte det skulle være fort gjort helt til jeg hørte at gubben hadde tenkt å rive ALT for å legge nye trekkerør til elektrisitet bl.a. med det samme. da tar ting plutselig månedsvis kjenner jeg oss rett. jeg hadde bare tenkt å smelle opp noen rehab-plater på veggene og så sparkle/male, men dengang ei... ny parkett blir det uansett.

godt å ha deg tilbake, hijo!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...