Gå til innhold

August: Da har iallefall slimproppen gått!! Og jeg sier bare ÆSJ!


tira fødte 24/08

Anbefalte innlegg

Gikk når jeg stod i dusjen. og skal jeg være helt ærlig hadde jeg ønsket at jeg ikke hadde sett den.....kommer aldri til å få matlysta tilbake....

 

har termin neste lør (26/8) så får vi bare se da hvor lang tid det tar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hihi.. gjorde ikke så mye egentlig.hadde masse kynnere og mensmurringer tidlig på dagen som ga seg.men sa til samboer at vi måtte ha sex, for jeg følte noe var på gang. men det funket jo ikke denne gangen heller.så reiste jeg til en venninne og kom hjem i 10 tiden og laget hjemmelaget pizza. så la jeg meg.så surret jeg litt på morningen i dag, og hoppet i dusjen.plutselig ser jeg bare noe helt innmari ekkelt ligge i dusjen.og da var jo det slimproppen.vært hos jm nå. og da sa hun at hun ville tro at noe mest sannsynlig ville skje i løpet av de 2 neste dagene.... men tar det med en klype salt enda. søsteren min fødte 3 dager etter slimproppen gikk, venninnen min fikk rier 4 timer etter den var gått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm.. blir så missunnelig at du ikke aner!! for det betyr jo at du beg åpne deg, og det har da ikke jeg etter hva jeg vet... jaja:-) får vel gå her med mine ryggvondter og håpe noe skjer!!

håper du er igang like kjapt som søsteren din:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...