Gå til innhold

Noen andre som har hatt blødning.?

Anbefalte innlegg

Igår startet det med brunlig utflod og deretter kom det friskt blod. Jeg fikk helt panikk og fikk komme til UL. Alt var bra med fosteret heldigvis- vi ble så letta.. Idag har jeg bare hatt litt brunrød utflod igjen, men det er jo ikke noe gøy..

Lurer på om andre har vært i samme situasjon? og hvor lenge blødde dere/hadde brunrød utflod isåfall?

Håper på svar..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5960944-noen-andre-som-har-hatt-bl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.barnimagen.com/forum/thread/5783855

Jeg har hatt 4 ganger til nå. Er 23 + 4 i dag. Slitsomt. Men heldigvis går det som regel bra. Jeg har hatt friskt blod. Det stopper heldigvis fort.

Ikke noe gøy nei. Men det går bra!!! :-)

ja jeg blødde litt far og til fra uke 11 til uke 18 noen ganger veldig mye så mye at jeg trodde det var over men da vi var på ul var allt i orden, nå er jeg i uke 20 og var på ny ul i dag alt er bra ennå , så det er vel bare sånn for noen . jeg har hadt to svangerskap tidligere uten blødninger . og jeg hadde brun utflod også.

jeg fikk en kraftig blødning i uke 14 og var også sikker på at alt var over, men alt gikk bra. Blødningene gikk over til brun utflod og det har jeg ennå nå i uke 16. Har hatt to ul som viser et foster i full vigør der inne :) Jeg fikk beskjed om at blodet mest sannsynelig kommer fra skjeden og at alt er i orden. Blødninger i svangerskapet er mer vanlig enn man tror sa gynekologen... Da tror vi på det!!

Annonse

Siden du har vært på UL og alt sto bra til med den lille i går, tror jeg nok bare du kan slappe av. I mitt første sv.skap hadde jeg slike blødninger av og til hele veien. Varte kanskje et par dager. Gjerne etter samleie, stress, eller ifm luftveisplager(irriterte slimhinner).

Andre gang- i vinter, hadde jeg det likedan, 2-3 dager 2 påfølgende uker, og var eg ikke nervøs, men fikk likevel UL etter litt dårlig magefølelse, og da viste det seg at jeg hadde mista. Var i uke 13- men var nok dødt et par uker før det.

Ble gravid igjen etter 1 mens, og nå er jeg i uke 21!;.-)

Lykke til!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...