Gå til innhold

nå gir jeg opp!! vi hadde en terminliste nå er det blitt flere igjen!!!

Anbefalte innlegg

jeg laget en helt ny terminliste fra begynnelsen av, der jeg harprøvd så godt jeg kan å holde alle på lista.

selfølgelig er det noen som har glippet imellom øynene mine...

men jeg ar ført alle de på nytt igjen....

jeg laget også en oppdatering av terminlisten for den andre ble så lang...

det var en tråd for en tid siden om hvem som ville ta på seg oppgaven å lage en terminliste, jeg tok den, fordi det var så mange terminlister ute å går... for å prøv å ha EN terminliste.

men nejda, det var noen som måtte lage flere terminlister og oppdateringer....

så nå gir jeg stafettpinnen til dere som har laget de andre terminlistene, for nå gir jeg opp......

tror jeg har sett 2-3 nye terminlister idag..

Fortsetter under...

unnskyld at innlegget kan virke litt surt.. er ikke meningen...

bare irriterende at når en har tatt en oppgave så kommer andre å ska "overta" sånn at det blir mer tull og mange lister...

Jeg forstår godt at du er irritert og sur. Det er da lov innimellom det:) Jeg har, som *lucia*, gitt opp terminlistene her inne. Jeg står med feil nick, feil termin og feil alder, men det gir jeg nå blanke f... i:)

jeg skjønner hva du mener Carmenzita, men når det er så mange lister ute å går, så lager man ikke en til, sånn at det blir enda mer forvirring....

men men.. det får være deres valg... jeg orker ikke mer terminlister nå... så nå får dem ordne opp i det, di som har laget de andre 2-3 listene som er he nå..

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...