Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #1 Skrevet 17. august 2006 Er ikke sikker på om det er det det heter en gang, men dere skjønner forhåpentligvis hva jeg mener? Virker dette?
hamster1, nydelig jente 28.10 Skrevet 17. august 2006 #2 Skrevet 17. august 2006 En lokalbedøvelse i skjeden og mellomkjøttet. Jeg har ikke tatt det så vet ikke hvor god effekt det har. Riene sitter jo i magen og ryggen så det vil vel først og fremst være smertestillende mtp. revning og klipping osv.
Edliv Skrevet 17. august 2006 #3 Skrevet 17. august 2006 Hei. Jeg fikk pedundalblokade da jeg fødte mitt første barn. Det er en bedøvelse som de setter i begge leppene der nede. Hvis jeg husker riktig så ble ikke bedøvelsen satt før jeg nesten hadde 10 cm åpning og var klar for å presse. Jeg syntes egentlig at selve sprøyte stikket var vondere enn selve riene så på nr to så ville jeg ikke ha den bedøvelsen. Men sikkert andre som har en bedre erfaring med dette enne meg. Venter nr 3 i november , uten pedundal......:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå