Gå til innhold

krysser fingre og tær!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med jakten på el? Må du ut og lure i buskene, eller rekker det å ha seg før helgen? Jeg skal reise bort på konferanse med jobben min i helgen, og har ikke testa positivt for el ennå, så du hadde vel best oversikt denne gangen- jeg begynte nok å teste for sent. Jeg har gitt opp håpet for at det klaffer denne pp. Så da får vi håpe den sitter for dere, så det er noen som kan juble snart:o)

Er været bra fortsatt? Bader du? Her er det sol i dag, for første gang siden søndag. Men det er ikke særlig varmt, så bading utgår nok.

Håper du har en fin dag. Mange klemmer fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har jeg ikke funnet el enda og det er temmelig irriterende! Kjenner jeg begynner å bli sint pga hele opplegget. Hadde vært så veldig mye greiere om vi kunne ha satsa mens han fortsatt var hjemme.

Nå håper jeg selvfølgelig på en sein el, slik at det holder med ei økt på mandag, men jeg har begynt å kjenne det i eggstokken og jeg har hatt el slim i flere dager nå, så det er nok ikke lenge før jeg får utslag.

Jeg får få meg en ladning alikevel i kveld, så skal jeg ruge så godt jeg kan og håpe på et under... Uff, dette er så frustrerende!

Ellers så kan det jo hende at du hadde el den kvelden slik du trodde og på den måten har en sjanse alikevel. Vi får håpe på det!

God tur på konferanse!

Skrevet

Velkommen tilbake fra konferansen!

Var det bra?

Om kursholderne ikke er dårlige, synes jeg det alltid er kjekt med litt nytt innputt. Fint å kunne få et avbrekk og oppleve noe nytt, selvom det er relatert til jobb.

Jeg fikk positiv el test på lørdagsmorgen, så når kvelden kom måtte jeg nok ut i buskene..

Det hele ble en artig opplevelse som vi ikke kommer til å glemme. Det var mye latter og spenning med i bildet og kjæresten var bare kjempe glad for å få besøk i arbeidstida. Han håpet på at jeg ville ta meg en tur i kveld også, men jeg står nok over da jeg må opp klokka 6 i morra.

Ellers tar jeg stadig det jeg tror er årets siste bad, men denne sommeren ser ut til å vare i det uendelige, og flott er jo det!!

Ha ei fin veke!

Klem

Skrevet

Hahaha, det er gandske morsomt alt det man gjør for å få til denne babyen! Men akkurat det å snike seg etter kjæresten på jobb og ha seg i buskene er jo bare sinnsykt morsomt, noe dere virkelig kan tenke tilbake på med et smil når dere sitter og mimrer som tenåringsforeldre som får høre at dere er så kjedelige og ikke skjønner noen ting..

Det var fint på konferanse, fullt kjør med nesten bare bra foredrag, masse mennesker, en del vin, og veldig lite søvn. Det var deilig å tenke på noe helt annet en helg.

Nå skal jeg snart på forelesning, og neste uke begynner jobbingen på kveldstid for fullt igjen, og det er greit, egentlig.

Du må ha en fin uke du også, jeg håper du får tatt flere bad! Det høres så deilig ut:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...