Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #1 Del Skrevet 17. august 2006 Og dere må gjerne gi meg forslag til å sette noen av disse navnene sammen. Har lyst til å ha et mellomnavn! Gutt: filip, magnus, marius, mats, ludvig, alfred, mattis, cornelius, martinius, martin og torjus Pike: lotte, lotta, filippa, maren, marie, oda, elina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lydia Epiphany Skrevet 17. august 2006 #2 Del Skrevet 17. august 2006 filip, magnus, marius, mats, ludvig, alfred, mattis, cornelius, martinius, martin og torjus Alfred Ludvig Filip Cornelius M navnene kommer på samme plass. Torjus Pike: lotte, lotta, filippa, maren, marie, oda, elina Filipa Lotta/e Maren er bare fint når man sier Maren (som f.eks Bergen) enn Ma ar'n Marie Oda Elina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larviksjenta. nr4? Skrevet 17. august 2006 #3 Del Skrevet 17. august 2006 philip/filip magnus ludvig elina maren oda elina/marie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cille Med To Søte Små Gullunga Skrevet 17. august 2006 #4 Del Skrevet 17. august 2006 Marius Martin Mats Magnus Elina Marie Like ingen av di andre. Så sånn ser mi lista ut! Lykke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vipsenmamma Skrevet 17. august 2006 #5 Del Skrevet 17. august 2006 Martin Magnus Mats Torjus Oda Maren de andre likte jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #6 Del Skrevet 17. august 2006 Hehe, gøy at du sier det! Jeg er selv østlending, mens min mann er sørlending og sier maren sånn pent! Vi er bosatt på sørlandet, og jeg og min familie vil da bli de eneste som sier ma ar'n..... derfor er jeg så usikker på navnet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jippi74 Skrevet 17. august 2006 #7 Del Skrevet 17. august 2006 Av guttene liker jeg Magnus absolutt best, flott navn! Mats Ludvig Alfred Cornelius Marius Martin Torjus Filip Martinius Vår søte lille jente heter Oda, så det er klart det er verdens fineste jentenavn!!! Lotta Elina Maren Marie Lotte Filippa Oda Marie er fint! Maren Elina er heller ikke så verst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aagder Skrevet 17. august 2006 #8 Del Skrevet 17. august 2006 Gutt: Liker best Magnus, Mats, Martin og Torjus. Alfred og Martinius er også litt stilig da! Pike: Marie er flott! (gidder ikke rangere siden jeg ikke liker de andre navnene noe særlig). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilli Skrevet 17. august 2006 #9 Del Skrevet 17. august 2006 Ludvig Martinus ( uten ekstra i ) Mattis De andre guttenavnene er også fine, vi har omtrent lik smak når det gjelder guttenavn .-) Men hvis popularitet har noe å si, er jo Magnus, Marius, Mats og Martin veldig mye brukt da.... Hva med Matteus? Mer usikker på jentenavnene, men Filippa, Lotte og Lotta er fine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. august 2006 #10 Del Skrevet 18. august 2006 Vi har tenkt på det, men synes det er altfor likt storesøsters navn! Hehe...;-) Dessuten synes jeg dte blir litt for kristent etter min smak! Rett fra bibelen liksom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 18. august 2006 #11 Del Skrevet 18. august 2006 Ludvig Mats Alfred Filip Martin Magnus Marius Mattis Cornelius Martinius Torjus Elina Lotta Maren Lotte Oda Marie Filippa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vestlending med to, snart tre? Skrevet 19. august 2006 #12 Del Skrevet 19. august 2006 1. Magnus 2. Mattis 3. Filip 4. ludvig 5. Torjus 6.Alfred 7. Martin 8. Martinis 9. Cornelius 1. Lotta 2. Oda 3. Lotte 4. Elina 5. Maren 6. Marie 7. Filippa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
E n d e l i g Skrevet 19. august 2006 #13 Del Skrevet 19. august 2006 Heter hun Maren - sånn pent, så sier de Maren sånn pent. Det er bare å be dem si det på den måten! Jeg kjenner en Karen, en østlandsKaren, som alltid har sagt navnet sånn pent, hun hadde en "ka'arn" i klassen, men alle kalte min Karen for Karen - sånn pent, likevel. Mitt poeng - det er ikke noe problem! ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
E n d e l i g Skrevet 19. august 2006 #14 Del Skrevet 19. august 2006 Og å sette dem sammen? Maren Filippa Filippa Marie Lotte Filippa Maren Eline Alfred Cornelis /Cornelius Magnus Cornelius Alfred Martin(ius) Filip Magnus Ludvig Magnus Cornelius, Magnus og Martinius er alle gode andrenavn. Mattis står best alene, synes jeg - og liker det kjempegodt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PrinsessaPåErta Skrevet 19. august 2006 #15 Del Skrevet 19. august 2006 Mattis Mats Torjus Filip Magnus Ludvig Alfred Martinius Cornelius Martin Maren Oda Elina Filippa Lotta Lotte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå