Gå til innhold

Liten oppdatering fra meg!! LANG


silly er gravid :)

Anbefalte innlegg

For de av dere som kjenner til min historie her inne!!

Vel, jeg og min mann har prøvd selv å bli gravide lenge.. over 2 år. Tilslutt fikk vi hjelp. Vi kom inn og tok en AIH som er inseminasjon. Det var med stor glede og innsats jeg gikk på hormoner som jeg selv måtte sette. (sprøyte skrekk). Ja hva gjør man vel ikke. Så fikk jeg inseminasjon og spenningen var stor. Men så fikk jeg da etter 16 dager beskjed at det ikke hadde blitt noe. Greit tenkte jeg. Vi prøver på egenhånd før ferien uten medisiner. Så i midten av juni så fikk jeg en rar følelse og ringt esykhuset. Der ba hun meg om å komme dagen etter å ta en blodprøve. Jeg kunne ikke vente så lenge så en hjemme test ble tatt og den viste GRAVID med store bokstaver. Gleden var så stor at jeg nesten ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg. Den gleden var kort.

Den neste mnd ble jeg fast innventar på sykhuset. To ganger i uken med blodprøver og kontroll. Dette måtte de holde under oppsikt. De mente at jeg hadde en exu.. Å nei ... skrek jeg inni meg.. Jeg vil ha barnet .. jeg vil være gravid på ordentlig.. ikke bare jukse gravdid. ..

De neste ukene var helt forferdelig. Mange tanker svirret rundt i hodet mitt. Det hjalp ikke særlig at jeg fikk nye leger for hver gang som sa forskjellige ting. Men en ting hadde de alle tilfelles og det var at de ville forsikre seg om at det ikke satt utenfor. Vel... en fredag jeg var hos legen så rekvirerte hun en utskrapning og hun fikk det til å høres ut som om det ikke var noe farlig.. jeg tenkte ikke så mye den dagen .. ble litt forvirret og følte at jeg ikke fikk nok info. Ble lagt i narkose og inn med meg.. Ut kom jeg med beskjed om at der fant de ingenting..

Så da var det nye blodprøver uken etter.. de viste at jeg fremdeles var gravid.. så en uke etter så måtte jeg ta Methotrexate.. (cellegift for å drepe det som var)...

Det var veldig greit for nå var jeg kommet så langt at jeg ikke ville ha det som måtte være der i min mage. Jeg ville videre og på ferie og kose meg... Ikke dette stresset.. Vel.. jeg fikk sprøyte og beskjed om at jeg ikke kunne dra på ferie.. men det gjorde jeg.. Seilturen ble lagt til norge istedetfor sverige som planlagt..

Så nå har jeg fått hentet nye krefter og er ved godt mot..

Jeg kommer tilbake hit om ikke lenge..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...