Gå til innhold

Leontine!

jordbærsjokolade

Anbefalte innlegg

Litt oppdatering fra meg:)

Har vært på akupuktur hos en dame som i tillegg var homeopat. Fikk satt noen nåler mot stress og for at jeg skulle bli litt roligere (nål valium kalte hun det). Fikk en slags medisin som heter sepia som skal hjelpe mot "kvinneplager". Føler meg faktisk litt kvikkere, mulig er det placebo effekten som slår til, men det blåser jeg i bare det virker:)

Har bestillt nytt eggeløsningstest sett fra billigtester. Bestillte de som prismessig var midt på treet. hadde bestemt meg for å ikke stresse med å teste, men vet jeg vil bli stresset om jeg ikke fikk gjort det. Er på dag 7 i syklusen nå, så begynner å forberede meg mentalt på nok en prøveperiode. Syntes det er vanskelig, for sexlysten har vel nådd bunnfall nå! Det er bare å bite tennene sammen å hoppe i køys:)

Stakkars kjæresten min merker det nok. Det er sikkert tøfft for ham.

Ellers er på på jobb søk, og håper på å få klaff der også snart, begynner å få dårlig tid for kontrakten min her hvor jeg jobber nå går ut i slutten av denne måneden. Men tror ikke det blir noe problem å få en grei jobb:)

Håper alt er bra med deg og det nye ekteskapet:)

Klem

Fortsetter under...

Flott at føler at det virker! Synes placebo effekt er en fin ting, hjelper psyken til å bli sterkere. Du får en ny spirit til å fortsette.

Var hos fastlegen i dag. Har fått lammelse i høyre side av ansiktet, og ble sendt videre til sykehuset for undersøkelse. Der fant de ut at jeg mest sannsynlig har virus på nerven som styrer musklene i ansiktet. Så nå klarer jeg ikke smile, ikke lukke øynene ordentlig og ser litt "hengslete" ut på høyre side av ansiktet. Fikk noen dyre tabletter (800 kr for 15 dager!) og øyesalve, og skal tilbake om en uke. Kjenner at nakken og skulder er stiv, og "gleder" meg virkelig til uken som kommer ;o( Men det som kanskje var litt oppløftende i det hele, var at han sa dette kunne være et virus som kunne ha ligget latent i kroppen en stund, og da tenkte jeg med en gang på MA'en min i mai. Kanskje det er en sammenheng? Ellers så sa fastlegen min at når det hele med dette viruset er over, er det bare å begynne å prøve igjen. Tingene ser bra ut, og han sier at sjangsen for at det går bra, er stor. Mer sannsynlig at det går bra enn dårlig. Så det jeg jo bare se på som positivt!

Har nå fått 100 % vikariat til neste høst, så det er også godt. Vet hvertfall da at jeg får penger hvis jeg blir gravid :o) Hele opplevelsen med bryllup og ferie har vært veldig godt med tanke på graviditet osv. Har fått det hele litt på avstand og kjenner nå at jeg har lyst til å begynne prøve igjen. Kommer sikkert til å bruke eggløsningstester jeg å. Greit å intensivere når man vet at det er noe på gang. Men skjønner at det går utover sexlyst og samliv. Presset til å prestere blir så stor og all romantikk og følelser rundt det hele blir borte. Og for hver gang det ikke blir en graviditet, blir presset større. Neste gang lag en romantisk kveld når det er eggløsning, og nyt hverandre. Selv om det ligger i bakhodet at det er eggløsning på gang, kan det løsne litt. Overrask din kjære med lys og andre ting som han liker, så letter det kanskje litt på trykket. Tror det har vært noe av det som har lettet litt på trykket for oss denne sommeren...

Ellers så er det full kjør på jobb og gruer meg faktisk litt til å begynne igjen. Fordi hvis jeg blir gravid igjen, kan det ehnde jeg blir sykelmeldt, og det tror jeg ikke de på jobb blir så veldig glad for... Men men, er det det som må til, så er det ingenting å gjøre med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...