Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste nettopp på det røykeinnlegget.

Hvordan kan noen si at du ikke trenger særlig IQ for å være sekretær i Statoil, og så velge å være anonym.

Snakke om å rakke ned på folk. Spiller det noen rolle hvilken jobbtittel man har??

Uansett, skal man kaste dritt til hverandre så må man pinade signere med navn å stå for det man sier. Ærlig talt!

En annen ting, man pleier ikke å være konsersjef eller direktør når man kun er 23 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk for støtte iallefall:-)

synes også det var drøyt sagt at jeg har liten IQ fordi jeg jobber som sekretær i Statoil.

det er faktisk en god jobb, og hun som skrev det har ikke peiling, hun tror vel du for jobb i et oljeselskap ved og knipse med fingrene! Vel slik funker det ikke nei.

lurer egentlig på hva "hun" jobber med siden hun rakket ned på meg.

kan umulig være noe voldsomme greier...da hadde hun nok holdt kjeften sin igjen:-) eller hva?

Skrevet

Enig! Skal en være med i en diskusjon og bli tatt alvorlig må man være saklig mener nå jeg. Det gjelder selvfølgelig begge veier...;) Håpløst å slenge dritt bare for å slenge dritt. Skjønner at folk blir provoserte i denne røykedebatten (jeg blir også det), men det hjelper lite å være "bitch".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...