Gå til innhold

Hvem venter hva her? c",)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tja si det....

- 1.ul: "kan ikke si det med 110% sikkerhet men der ser du kjønnsleppene"

- 2.ul: "vanskelig å se helt sikkert men jeg ser ingenting som henger eller dingler

- JMsjekk: ja dette er ei jente, det både hører og kjenner jeg

Hva tror dere? Kanskje ei lita jente? :)

Annonse

hm...

-1. UL: det ser veldig ut som dere venter en liten jente

-2. UL: tror dere venter gutt (med forbehold)

.....veldig artig å bestemme seg for å vite kjønnet, hehe. Det er sikkert en gutt, men har bestilt 3D for å være sikker.

Annonse

På ordinær ul var h*n supersjenert og ikke intr i det hele tatt i å avsløre seg selv. Satt i ypga posisjon helt nederst i bekkenet mitt.Dermed ble det bestilt 3D ul for vi ville vite kjønn.

På 3D ul skulle h*n være minst like sjenert eller trassig kanskje? ;)

Det var armer oppi ansiktet så vi fikk ikke sett ansiktet ordentlig og knep igjen bena nesten helt så det var umulig å få god utsikt der også. Så var det også bet å ligge med ansiktet inn mot ryggen min. Så for 700 kroner fikk vi masse bilder av babyens armer og hender og kan såvidt skimte noe av ansiktet bak. Lille frekkingen våres;)

Fikk beskjed om 80% sjans for at det er jente, men at hun ikke turde si det helt sikkert da juvelene kunne ligge oppå lårene til babyen, i og med h*n drev og prøvde å knipe igjen:)

Så det blir jo overraskelse på oss i november da:)

Tør ikke begynne handle rosa nei;)

vi venter en overalkelse eller hemmlighet som man kan kalle det.

skal snart på 3d ul men vi får se om h*n vil for bli hemmlig.

vel vell det er ikke så viktig men storesøster var nyskjerrig, så da ville vi liksom vite det men nei det var ikke nurket enig i. den hadde det siste ordet sist. den som venter får se..... er det noe som heter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...