Gå til innhold

Gravid igjen etter SA:)

Anbefalte innlegg

En måned etter SA og halvannen måned siden jeg så en positiv graviditetstest sist, testet jeg positivt i dag. 1-2 dager før IKM. Er veldig glad, men også reservert. Her blir det ingen stor jubel før om 2 måneder. Det ironiske er at jeg skal til legen i dag. Egentlig første svangerskapskontroll, skulle vært 11+1, men så blir det 3+6 eller noe i stedet.

Symptomer: mensenvondt, stikkinger i magen innimellom (på sidene), veldig vondt nede i ryggen/mot hoftene 7dpo, oppblåst og tisset mye de siste dagene, stikkinger i puppene av og til.

Hadde en god følelse, håper den fortsetter.

Nå håper jeg at jeg blir på 1.tri ut tiden og at alle dere følger etter så fort som mulig.

Masse babystøv*******************************************

Klem,

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5960235-gravid-igjen-etter-sa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

gratulere så veldig veldig mye!!! Det var kjempe koselig. Jeg var i litt dårlig humør i sted for jeg har så mye jeg skal gjøre, og formen er dårlig, men jeg måtte stoppe støvsugeren da jeg så at du var gravid igjen. Ble rørt, og nå håper jeg at det går bra for deg denne gangen, og det er jeg helt sikker på at det gjør. Håper jeg også kommer hoppende over til 1 trimester i løpet av helgen!!

Annonse

Gratulerer så mye- gravid er gravid enten det er uke 11 eller 3. Enig ??

Prøv å slapp av, men jeg må si jeg forstår deg godt også. Er i samme situasjon selv, har bare ikke testet pos ennå...

Kommer til å være tilbakeholden jeg også tror jeg, men det er LOV å glede seg litt likevel :)

Mange positive uker ønskes deg fra meg iallefall og denne gangen går det GODT :)

KLEM

Annonse

Det var virkelig virkelig kjekt å høre!!! Nå ble jeg oppriktig glad :-) Håper spiren klorer seg godt fast denne gangen. Sjansen for å miste flere ganger er utrolig liten, men jeg skjønner at du er urolig. Håper på å følge etter deg denne pp! Lykke til videre :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...