Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #1 Del Skrevet 17. august 2006 Noen av dere som er gravide som hadde sånn metallsmak i munn før dere visste at dere var gravide???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #2 Del Skrevet 17. august 2006 Er dette vanlig??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #3 Del Skrevet 17. august 2006 Nei, ikke før, men i forrige svangerskap hadde jeg det helt på slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meduza Skrevet 17. august 2006 #4 Del Skrevet 17. august 2006 Heisann Dette har jeg lest er helt normale symptomer på graviditet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PlinkiPlonk Skrevet 17. august 2006 #5 Del Skrevet 17. august 2006 Vondt smaker det i allefall!!Begynner og gi seg nå,( litt over 7 uker). Hadde det ikke med min datter...Æsj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #6 Del Skrevet 17. august 2006 Husker ikke om jeg fikk det før jeg visste at jeg var gravid, men fikk det iallefall tidlig i svangerskapet, så det kan nok være et tegn på at du er gravid det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #7 Del Skrevet 17. august 2006 Huff. Jeg skjønner ingenting. Jeg har hatt metallsmak lignende i flere dager nå. Slutta med p-pilla den 26 juli. Ikke fått mensen enda og aner ikke når jeg skal ha den heller fordi jeg har utsatt den i 2 mnd. Og kun gått på p-pillene i 2 mnd. Tok en test i stad med QR. Den viste negativt. Men at jeg har sånn metall smak i munn har jeg aldri ellers. Har jeg noe håp med å være gravid trur dere??? Kan det være at jeg har testa for tidlig??? Håper på svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 17. august 2006 #8 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg hadde metallsmak i munnen i fjor, hadde det en god stund før jeg tok testen. Jeg testet 3+4, så fikk tidlig metallsamk da med andre ord... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #9 Del Skrevet 17. august 2006 Ja da fikk du også tidlig positivt utslag av testen. Nei jeg skjønner ikke noe her. Har jo lest at det kan være vanlig å få metall smak tidlig i graviditet. Husker du hvilken test du brukte da??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tommage♀♂ Skrevet 17. august 2006 #10 Del Skrevet 17. august 2006 Jeg brukte clear blue, den vanlige. Vent noen dager og ta en ny test da vel! Lykke til=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. august 2006 #11 Del Skrevet 17. august 2006 Ok..Takk. Da skal jeg prøve den vanlige CB testen om noen dager . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå