Gå til innhold

Har mista spira...:``(


Gjest

Anbefalte innlegg

Var på første rutinekontroll forrige uke, og ba legen om å få tidlig ul pga av jeg var så bekymra. Følte meg ikke særlig gravid til å være 11 uker på vei. Bare litt brekninger, småkviser, litt kvalm i begynnelsen... Spurte legen (ikke fastlegen, har var på ferie), men han sa det ikke var nødvendig før i uke 18. Til tross for at jeg har PCOS og ble gravid med pergo...

Dro likevel i går (f**n ta han legen!) for å sjekke om det var liv der inne. Første kjente gyn på livmor og sa at den kjentes nå veldig gravid ut. "Yes!" tenkte jeg , den lever! Så viste han meg en svart grei på skjermen og sa at sånn så livmora ut. Å så varte resten som i en evighet... Han leita og leita, rota rundt inni der og var helt stille... Jeg kjente panikken komme sigende, og så sa han at han fant ikke det han ønsket å se i uke 11. Bare en ørliten skapning på 6 mm... Et lite hode og det som skulle bli kroppen... Den hadde sluttet å vokse for lenge sia:(

Men kroppen min er like fullt gravid, livmor, hormoner... alt annet er som det skal i uke 11. Bare ikke lille spire.

 

Måtte rett på jobb i går etter ul, og grein de 10 min det tar å kjøre på jobb. Så måtte jeg bare ta meg sammen og komme meg gjennom dagen. Heldigvis har jeg vært forkjølt en stund så tror ikke de stusset over snufsingen innimellom...

Da jeg kom innfor døra hjemme bare knakk jeg i sammen, og gråt i flere timer... I dag er det litt lettere, men kan ikke si at jeg ser frem til nye runder med leger og prøving. Har holdt på sånn i 1 1/2 år nå...

 

Samboern min fikk ta seg av å informere begge sine fam, i.o.m at vi hadde fortalt at vi skulle ha baby. Vil ikke prate med noen selv nå, trenger ikke spørsmål akkurat nå.

 

Lykke til videre, alle sammen! Håper å komme tilbake hit en gang i høst...

 

Snufs og tårer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjempe trist å høre. Kjenner til den følelsen der når legen sier det ikke er liv der inne.... Grusomt... Jeg håper at etter regnværet ditt, så kommer solen igjen, og før du aner er du inne på 1.tri igjen.

 

*trøsteklem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei! ....dette er trist....jeg føler VIRKELIG med deg.....det er uretferdig dette her. Jeg har mistet spira mi og hadde utskrapning for 2dg.siden. Jeg hadde gledet meg veldig, selvom jeg visste at jeg er en av de som sliter m/ graviditeten. Jeg skulle være den positiv denne gangen (ifht de tidligere svangr.som endte m/sen abort) fortalte jeg til venner og familit og han stakkars gutten min på 12år. Det ble bare sånn denne gangen også. Ta vare på deg. Prøv å snakke sammen m/samboeren din, det hjelper. Ellers har jeg ikke noe word...dette e bare GRUSOMT.

 

Jeg håper at du få komme tilbake på denne tråden snart!!

 

En stor trøstklem fra meg!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffa uffa meg!!! Jeg sitter her på jobb med tårer i øynene nå, tar meg sammen for å ikke begynne å gråte. Er så lei på dine vegne! Jeg føler med deg, selvom jeg ikke kan tenke meg hvordan det kan være. Men det er jo noe vi alle tenker på og frykter. Håper virkelig det går bra med deg og at du kommer deg fort over dette, selvom det nå sikkert virker som det værste i verden. Er imponert over hvor sterk du virker jeg. Du fortjener ALT godt!!! Ønsker deg masse masse lykke til videre! Stå på! Ikke gi opp! En vakker dag får der nok en nydelig liten en dere kan gi masse kjærlighet til!!!

 

Stooooor trøste klem fra meg! ;-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...