Gå til innhold

Hjelp meg...vær så snille..

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste nettene har jeg sovet så utrolig dårlig. Jeg halvsover hele natten. Dere vet..når man sover, men man er så våken at man vet at man sover, og våkner bare en flue går over vinduet..

Det begynner å drive både meg, samboeren min, og min stakkars tre-årige datter til vanvidd, siden de også sover dårligere nå. Har noen noen forslag, for hvis dette fortsetter tar jeg hammeren..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei !

har et sånn jeg og.. men jeg har ingen råde jeg heller desverre.. håper noen anre har det.. :( Du er ikke alene i hvertfall,hvis det er noen trøst;)

Skrevet

Uff, det høres ikke greit ut!

Jeg sliter også med søvnen innimellom, blir så veldig våken når jeg våkner på natten.

Jeg har lagt merke til pusten min i det siste. Når jeg puster rolig og dypt ned i magen, er det lettere å slappe av og få sove. Når jeg er våken, er pusten ofte overfladisk og høyere oppe i magen. Hvis jeg da klarer å få pusten rolig og helt ned i magen igjen, er det lettere å sovne igjen. Prøv det du også, da vel. Sett deg gjerne opp til du klarer å puste dypt igjen og merker at kroppen blir mer avslappet og tyngre. Eller stå opp, les litt i en bok eller et blad til du merker at du er trøtt igjen. Tror mye av hemmeligheten er å klare å slappe av. Kjenn at hele kroppen synker ned i madrassen og at du slapper av i hender, armer, rompa, lårene, leggene, føttene, skuldrene, nakken, hodet ....

Skrevet

Jeg har "kastet" gubben inn på soverromet til poden, og tatt han in imin seng. Gubben lager snorke lyder som holder meg våken. Takker meg til en litt mer aktiv 7-åring i sengen.

Skrevet

har du ingen mulighet for å sove på dagen? det pleier å hjelpe ganske mye :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...